• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS barat fa 17 anys 3 mesos #661

Aquest diumenge vem estar a Andorra, vem fer algunes compres(roba,
maquina de fer fotos digital i algun altre cosa)be doncs donant vols
amunt i aball hi ha unes botigues de nom Florencia(si no ho recordo mal-ament crec que es deien aixi) que tenien un GPS de la marca Acer D 100
amb el mapa d'espanya per un preu que crec que es molt bo 199,90 €, no
es un PDA es un GPS, sembla un bon aparell.
Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #762

El dissabte vaig anar a Manresa a compra al Carrefour i vaig donar un tomb per els diversos supers que hi ha per la zona i n'hi ha un que esta dedicat unica i exclusivament a la venda de productes per el cotxe, ara
mateix no recordo el nom,doncs vaig veure un GPS ancara mes barat que
Andorra 99 € hi amb els mapes d'espanya. 8O
Joan

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #767

estaria bien que alguien se animase y nos hiciera una tutorial sobre PDA y GPS. yo estoy pez en el tema.

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #769

Tonio, en altre forum el Toni de Ros ja va fer algunes rafarencies sobre el tema, aquest xicot sembla un entès en la materia i va dir que lo millor
segons la seva opinio era una PDA ancara que fos la mes sencilla parque
sempre te mes posibilitats que un GPS que nomes te una utilitat la de guiar-te,en canvi la PDA et dona mes oportunitats, pots portar-hi un mun
de telefons,adreçes resumin que et serveig d'agenda i segons tinc entes
et pots conectar a Internet
Bé de totes maneres si algu fes una mica d'alliçonament crec que seria
de gran utilitat, parque en el meu cas per exemple no entinc ni idea
Joan

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #771

los que teneis una PDA que se conecta a internet, imagino que necesitais un servidor de acceso, tipo wifi o telefono movil, ¿verdad? ¿como se paga, por tiempo conectado?
luego otra cosa, se que esta muy mal, que no se tiene que hacer, pero, en el supuesto que alguien quiera hacerlo,,,,,,,,,,ejem,ejem, ¿se pueden copiar o piratear los programas de navegacion tipo viamichelin o TT navegation, etc............. o descargarlos via emule y cia..?

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #781

Tonio, lo de la tarjeta wifi nomes n'he sentit parlar,exactament no se que es pero espero que algú pugui donar-nos uns informes mes selectes dels que jo et puc informar.
Rafaren a lo de la mula et tinc de dir que si et pots baixar qualsevol
programa,jo mateix el TomTom5 i els mapes d'europa els he tret d'aqui.
Si aixo es pacat que Deu amb perdoni :mrgreen: pero el resoltat ha estat
bò.
Joan

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #782

A veure, jo no sóc pas experta, ni molt menys, però us puc aclarir alguna coseta...
Tu Jofranc suposo que devies anar al Norauto, que és al costat el Carrefour aquí a Manresa.
Pel que comentàveu del GPS o PDA, és clar que sí que la PDA té més utilitats. El més clàssic és l'agenda de telèfon i l'agenda diària. També hi tens un acròbat, per llegir textos en aquest format, un Word, un Messenger, un programa de correu electrònic, jocs... i fins i tot pot ser telèfon. Arribar fins aquí (amb telèfon) ja és una altra història però sí, n'hi ha. Amb un d'aquests és quan et pots baixar sempre que vols el correu electrònic i es paga a la companyia que tinguis contacte del telèfon a un preu estipulat segons la informació que et baixis. També, hi ha unes tarifes planes per aquest servei, si no m'equivoco.

Una altra cosa són les que porten la tarja Wifi, que no deixa de ser semblant a un mòdem però sense fils, per dir-ho d'una manera ben senzilla. Algunes PDAs la perten integrada i d'altres no.

Jo, el que us diria és que, si no sou dels que per la vostra vida diària necessiteu gaire complicacions, amb una PDA que porti tot el que us dèia primer però sense telèfon, passareu de sobres.

Si algun dubte us queda i us el sé aclarir...

Només dir-te, Jofranc, que gran part de la humanitat anirem de dret a l'infern si fer treballar la mula és pecat. I que en Tonio, em sembla que aviat, si li expliquem bé, també es guanyarà l'infern.

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #785

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
:mrgreen: 8-)

Dissabte farem un curset de pda-gps-telèfon-wifi-etc-etc, suposant que estigueu prou desperts, d'acord ?

Jofranc, per el preu que dius, jo no em fiaría gens, dissabte en parlem.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #788

Hola, jo tinc una pda amb nomes els mapes d´espanya que ja portava instal.lats, pero ara voldria tindre els mapes de França i Suissa per anar de viatge aquest estiu, pero tinc el petit problema que nomes tinc ordinador a la feina i com podeu suposa no puc instal.lat l´emule. He estat mirant la web de tom tom per adquirir el tom tom 5 que es tot europa i val 200 euros. Sabeu com podria aconseguir nomes els mapes de frança i suissa sense comprar tot el paket d´europa.

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #796

bé doncs torno ha tenir un problema, pensaba que estaba conectat
a la "mula" pero resulta que lo meu era "matxo" parque ahir vaig anar uns dos Qms de casa i hem va tornar, pero sembla ser que tenia presa
el collons del "matxo" que avui quan he arribat acasa tot conten per fer funcionar la PDA, havia marxat i no se hon ha anat a parar.
Resumin que no se que a passat pero torno estar sense TomTom a la SD
sort que esta grabat al ordinador.Que ha pasat? :?:

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #803

Que se t'ha esborrat de la tarja?????? NO sé pas què t'ha passat, doncs!

M'he fet un tip de riure entre el "matxo" i la "mula" però tot plegat no em lliga. Segur que l'havies gravat a la tarja? I segur que ara no hi és??

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #808

Jofranc,tot plegat es una mica complicat.Abans ens perdiem per culpa nostra i ara ens perdem per culpa del GPS =)) =)) .
Salutacions a la gent del lluçanes.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #818

Bé doncs si hem permeteu explicaré la meva aventura tecnologica
com ja vaig dir vaig baixar de la mula el programa i els mapes d'Europa
del TomTom,això ancara esta gravat a l'ordinador ;-) com tambe´ja sabeu aquest tipus de tecnologia no es lo meu vaig esperar que le meu
fill,quan vinges de Barcelona m'ho garves a la PDA o a la targeta,doncs
fins aqui tot molt correcte,ens va sortir el sistema d'antena(tres o quatre
tipus per triar) la primera no la vaig endevinar vair posar-hi antena inalambrica i la PDA continuaba dien que captava el satelit, a les hores
vaig pensar surtir de casa per anar un parell de qms enllà,mentre la provaba, s'hem va encendre la :idea: vas comprar una antena que es
deia algu aixi com MNC i alguna cosa més premo el botó i voila va funcionar i hem va portar fins a casa.Vaig anar a dormir i al dia saguent
cap a pencar a les 8 del vespre com cada dia torno a casa tot content
per remanar la PDA i el TomTom, la sorpresa meva va en majuscules
quan no hi habia res de res, quan i poso la targeta amb surt una cosa que diu el saguent: Error en la instalacion,El archivo"\Storage Card\
2577\420\Es\Navigate 2004 PPC420_2577.CAB" no es un archiva valido del programa de instalacion de Windows CE. Dancs aixo que no s'enten
res de res :evil:
Joan

La mula programas TT 5 "DEMOS"?? fa 17 anys 3 mesos #1085

Jo també tenia el TT 5 piratejat i s'esborra, l'he fet servir per un viatge per Castella la Mancha i al cap d'uns dies ja no funcionaba.
Segons hem diuen pot ser per que el que et vaiges de la mula son programas "demos" que tene una caducitat.
Al final m'he emprenyat i hem vaig vaig comprar el TT 5 amb una tenda per 90 euros, no podia permetem la posibilitat que durant un viatge hem caduques.
Ara estic mirant els d'europa que també estan baixan preus.
He de reconeixer que per l'informatica soc nul.
Salutacions.

Re: GPS barat fa 17 anys 3 mesos #1122

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Diuen les males llengües que termes com el de la mula, piratejar, etc, són buscats per robots automàtics i que no és el primer disgust que algú s'ha trobat. Potser és una llegenda però per si de cas, potser sería bó parlar de que algú us deixa, tal o cual programa per veure les seves propietats i després comprar-lo en una tenda, com tot.
Capicci ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: La mula programas TT 5 "DEMOS"?? fa 17 anys 3 mesos #1163

Jo també tenia el TT 5 piratejat i s'esborra, l'he fet servir per un viatge per Castella la Mancha i al cap d'uns dies ja no funcionaba.
Segons hem diuen pot ser per que el que et vaiges de la mula son programas "demos" que tene una caducitat.
Al final m'he emprenyat i hem vaig vaig comprar el TT 5 amb una tenda per 90 euros, no podia permetem la posibilitat que durant un viatge hem caduques.
Ara estic mirant els d'europa que també estan baixan preus.
He de reconeixer que per l'informatica soc nul.
Salutacions.

Hola, si no es molt preguntar, a quina tenda vas comprar el TT5, ja que jo tambe estic mirant per comprar-lo, Merci.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12