• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6296

De tota la vida hem estat els pares els que intentem controlar als nostres fills-as :!: :!: :!: :!: :!: :!:
A casa meva es tot el contrari :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Els caps de setmana que sortim ( son casi tots) la filla ens truca cuatre o cinc cops per saber on estem; si no tenim "cobertura" ens deixa una dotcena de misatges i si el dia de tornar es fa una mica tard ja está preucupada.

ES NORMAL AIXO QUE HEM PASSA ????
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6297

no te preocupes, eso esta bien,,,,,,,,,,,,,, no sea que llegueis antes de hora,,,,,,,,,,,,y claro,,,,,,,,,,,,,,,,,mejor saber con la mayor exactitud a que hora llegais a casa.

fuera de bromas, es normal, aun recuerdo el dia, y entonces no habia moviles, que yo con 19 años llegue a casa a la 1 de la madrugada y no estaban mis padres, y sin saber donde llamar, al final habian ido a pasar el sabado a casa de unos amigos y para volver encontraron caravana por un accidente, pero el susto me lo lleve yo.

Re: Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6298

Fes una cosa Neus.
A la próxima kedada que fem, la fiqueu a la auto, ja veuras com voldrà anar amb vosaltres cada dia.

Re: Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6299

Avui mateix ha marxat el meu pare cap a Mallorca amb els de l'Imserso i ja l'he trucat 3 cops 8O !!!
Primer al matí perquè no s'adormís i arribes a l'hora.
Després per saber com havia anat el viatge.
I fa una estona per veure com era l'hotel.
Pobre home, ja m'ha dit que si hi ha res de nou ja trucarà. Potser vol que el deixi una mica tranquil ??

N'hi ha que som patidors de mena !!! Que hi farem !!!

Re: Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6300

A nosaltres també ens passa com la Neus, quan som a fora i tardem
una mica mes del compte, ja ens trucan 8O , pero mai ens demanen si ens trobem bé, ens demanen a veure si tardarem gaire a arribar perque
tenen gana i volen que els praparem el sopar :twisted:
Salut a tots. aixi es la vida

Re: Qui controla a qui ? fa 16 anys 11 mesos #6302

Si fos per ella vindria molts caps de setmana amb la seva parella (tenen 22 i 23 anys). Només els invitem a venir en ocassions especials. :D :D :D :D :D :D L´estiu passat a Nordkapp i l'ultima setmana santa els vam recullir al aeroport Charles de Gaulle per que pasesin cuatr dies amb nosaltres a París. ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Par cert : Si tinc algun impravist i he de tornar abans a casa els aviso dons se que cuand jo marxo, el "noviete" s´instala a casa meva. :-))
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12