Benvingut,
Convidat/da
|
|
De tota la vida hem estat els pares els que intentem controlar als nostres fills-as :!: :!: :!: :!: :!: :!:
A casa meva es tot el contrari :?: :?: :?: :?: :?: :?: Els caps de setmana que sortim ( son casi tots) la filla ens truca cuatre o cinc cops per saber on estem; si no tenim "cobertura" ens deixa una dotcena de misatges i si el dia de tornar es fa una mica tard ja está preucupada. ES NORMAL AIXO QUE HEM PASSA ???? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
no te preocupes, eso esta bien,,,,,,,,,,,,,, no sea que llegueis antes de hora,,,,,,,,,,,,y claro,,,,,,,,,,,,,,,,,mejor saber con la mayor exactitud a que hora llegais a casa.
fuera de bromas, es normal, aun recuerdo el dia, y entonces no habia moviles, que yo con 19 años llegue a casa a la 1 de la madrugada y no estaban mis padres, y sin saber donde llamar, al final habian ido a pasar el sabado a casa de unos amigos y para volver encontraron caravana por un accidente, pero el susto me lo lleve yo. |
|
Fes una cosa Neus.
A la próxima kedada que fem, la fiqueu a la auto, ja veuras com voldrà anar amb vosaltres cada dia. |
|
Avui mateix ha marxat el meu pare cap a Mallorca amb els de l'Imserso i ja l'he trucat 3 cops 8O !!!
Primer al matí perquè no s'adormís i arribes a l'hora. Després per saber com havia anat el viatge. I fa una estona per veure com era l'hotel. Pobre home, ja m'ha dit que si hi ha res de nou ja trucarà. Potser vol que el deixi una mica tranquil ?? N'hi ha que som patidors de mena !!! Que hi farem !!! |
|
A nosaltres també ens passa com la Neus, quan som a fora i tardem
una mica mes del compte, ja ens trucan 8O , pero mai ens demanen si ens trobem bé, ens demanen a veure si tardarem gaire a arribar perque tenen gana i volen que els praparem el sopar :twisted: Salut a tots. aixi es la vida |
|
Si fos per ella vindria molts caps de setmana amb la seva parella (tenen 22 i 23 anys). Només els invitem a venir en ocassions especials. :D :D :D :D :D :D L´estiu passat a Nordkapp i l'ultima setmana santa els vam recullir al aeroport Charles de Gaulle per que pasesin cuatr dies amb nosaltres a París.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Par cert : Si tinc algun impravist i he de tornar abans a casa els aviso dons se que cuand jo marxo, el "noviete" s´instala a casa meva. :-)) ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|