• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6248

tinc un problema amb el diposit de les aigues grises, i es que sembla que no s'acabi de vuidar mai, el cas es que el company amb el que anavem sempre em deia que llençava aigua, i ja un cop a casa em vaig posar a sota, i fa panxa, aixo deu voler dir que alla sempre hi ha aigua, voldria saber com es fa per treure el tap que te a sota, si va a rosca o be a presio, i un cop a fora a veure que surt, pot ser que l'aixeta estigui tapada, o ves a saber

salut
oscar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6257

ostres olm,no se que dir-te.Jo he tingut un problema semblant pero realment era un problema de l'agulla que marca l'estat dels diposits . sempre marcava ple i jo anava buidant pero realment no hi havia res.
Sento no poder-te ajudar.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6264

El tap de buidat és diferent segons el dipòsit i la marca de l'auto. Jo en conec dues: la Knaus es desenroscava el tub del sobreixidor, i la Frankia porta un tapet amb una cadeneta com el del lavabo.
No sé si tens accés per algun lloc al dipòsit, però aniria bé doncs així el pots netejar a fons. Segurament aquest tap el treuràs des de dintre del dipòsit, no des de fora.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6271

Yo siempre procuro vaciar justo antes de entrar en casa, pero 50 kms antes, para que durante esos Kms las bolsas que pueden quedar salgan por si solas gracias al traqueteo del camino, con el tapon abierto.
Cuando por algún motivo lleno el de grises en casa (pruebas de nivel, etc.) después de vaciarlo guardo la AC con los calzos para que quede algo de pendiente y ayude a vaciar.
Tapones hay tantos como depósitos, ahora que todos son fáciles.
Un saludo.

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6305

doncs quan tingui una estoneta el demontare, tot sencer i m'ho mirare, gracies de totes maneres

salut
oscar

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6311

Voldria fer-te una pregunta: que es de plastic el diposit?
el nostre es metalic, esta clar que potser, també la nostra, es més vella
i ara els fan d'una altre manera, nosaltres encara i portem aquelles aixetes que quan obres es vuida en pocs segons

Re: diposit aigues grises fa 19 anys 9 mesos #6321

si, es de plastic negre, amb un tap gran al mig, vaig provar de treure'l a rosca pero anava molt fort i per aixo em va semblar que podia anar a presio, pero com que ho vaig mirar en arrivar a casa no hi vaig estar massa temps i volia assegurar-me avanç de forçar-lo

salut
oscar

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12