• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Alucinante...! jaja fa 19 anys 9 mesos #6208

Hola:

Os pongo un link para que veais lo ultimo de Hymer en Ac... Preparaos, que es impactante.... jajaj.

kampistas.blogspot.com/2006/10/el-tuning-tambien-llega-al-mundo.html
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Alucinante...! jaja fa 19 anys 9 mesos #6252

Igual és que jo sóc més "tradicional"... i m'estimo més que hi hagin menys colors...

I la pregunta és.... aquest tipus de "pintura exterior" és legal?

Una abraçada

Re: Alucinante...! jaja fa 19 anys 9 mesos #6274

Si fa o no fa es com la meva. =)) =)) =)) .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12