|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,ja hem arribat del bonic pont del Pilar.Aquest cop ha sigut especial doncs l'hem compartit els tres autocaravanistes, d'aquest forum,del Bages.(Mireia,Tiowillson i Jepi)
La questio es que entre tots erem una bonica quantitat de gent: 12 entre adults i nens(lo de adults es entre cometes.) Poc importa el que hem fet ,vist,o recorregut,el més important es haver pogut compartir amb ells uns dies de bon rotllo ,cordialitat i companyerisme. Han sigut uns dies en el cual hem tingut de tot,cultura,prehistoria,turisme i molts jocs amb els nens.I no cal dir que hem gaudit a fons els resopons,entre xerrades,alguna ampolla de sidra,alguna de cava i també d'aigua.No hem anat a dormir gaire d'hora pero ha valgut la pena compartir tota l'experiencia d'uns, les vivencies dels altres i les aventures i desventures dels nostres viatges.De mentres els nens ja us ho podeu imaginar,disfrutant de valent. Només em resta donar les gràcies a aquests maravellosos companys de viatge que avui coneixem una miqueta més.Gràcies Tiowillson,Tiawillson,Willcat i xequi,gràcies Mireia,Ignasi,Marta i Jordi. També gràcies a la caixa de sabates que portavem com a emisora per comunicar-nos durant els trajectes,sense ella no hauriem pogut fer tants de cants a duo,terceto o quinteto. A tots vosaltres moltes gràcies. A part de tot aixo hem estat a Llacs de matamala on no varem poder fer gran cosa ,doncs plovia.hem recorregut algun paratge amb bicicleta i hem menjat nous caigudes d'un noguer.A les coves de Niaux hem disfrutat dels seus dibuixos magdalanians,a Foix varem veure el seu castell i el seu casc antic i ens hem banyat a les thermes de Ax les thermes. Més tart penjarem alguna foto per que us ho imagineu. Una forta abraçada companys.Esperem que ho hagueu passat tan bé com nosaltres. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
TioWilson, Jepi: jo ja us ho he dit al marxar, encara que amb el "xou" d'emissores igual no m'heu ni sentit. El millor... la companyia.
|
|
|
Que vols que sentisim amb la caixa de sabates???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, ens alegrem molt que també us hagi sortit molt bé aquesta sortida del Pont.
Llàstima que cada setmana no fos així, treballar de dilluns a dimecres i la resta per viatjar amb AC. Ho podríem proposar als que ens manen. Nosaltres éns vam apuntar amb la família Tiramillas i amb Joseluisgisela i tal com comentem a "viatges,sortides i escapades", ens ho vam pasar d´alló més bé. Una forta abraçada. Jordi i Margarida Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Totalment d'acord amb les sensacions que ens ha explicat en Jepi.
Penso que tot es resumeix amb el comentari de la Marta, que em va fer ahir quan tornàvem del partit de Bàsquet Manresa. ..."Jesús, quan hi tornarem a fer una kdada com aquesta?, M'ha agradat molt"... Abans, jo havia demanat al nens que em marquesin una nota del 0 al 10 per avaluar segons ells tota la trobada. Resultat unànim: tots un 10 !! :mrgreen: Fantàstic oi? Salutacions Jesús - Tiowillson |
|
|
vaja vaja com us ho monteu els del Bages, encara que va faltar un tris de que tinguésiu que aguantar a aquest membre del trío marcelino quan baixaba del Perigord però al final vam fer una mini kedada d´un dinar del dúo marcelino (no conseguim mai que JJV creui la frontera amb nosltres) a Carcassonne.
Una abraçada a tots i ens veïem al Bessagoda |
|
|
Si es que aixó del campisme es el millor que hi ha. Moltes vegades penso que com n'harriba a canviar un cap de setmana de quedarte a casa sense fer res, a anar-t'en d'aventura amb la auto/caravana. Realment val la pena disfrutar aquest mon, i mes quan la compañia es bona!
M'alegro que ho hagueu passat de conya. Nosaltres hem deixat finalment de ser caravanistes (quina llastima veure com s'emportaven la bambina) i esperem poder compartir amb tots vosaltres el mon de les autos ben aviat. Per cert:
Així doncs val la pena que monti ma meva emisora, no? Ho pensaba fer igualment (va ser un regal que em va fer molta ilusió) pero em fara ilusió que em serveixi per parlar amb algu mentres anem de camí! Una abraçada hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Una forta abraçada per a vosaltres Jordi a veure si coincidim alguna vegada.
Conrad lo de la emisora jo no ho havia provat mai.Bé si pero era amb walki talkis i a la que ens allunyavem es perdia tot.Nosaltres portavem aquest cop una emisora de 27 mghz i tenia forma de walki de la segona guerra mundial,per aixo el simpatic mot de caixa de sabates.Varem estar jugant,cantant i rient tot el viatge amb les emisores.Ara l'amic Tiowillson ,que es l'entes en el tema està mirant d'introduir-nos en aquest mon.Es que aquest Jesus es tremendo.Monta-la i aixi ens podrem afegir a la llista de radio-aficionats :mrgreen: salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|