|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, em presento com nou company del forum, felicito a la web pel seu contingut i la gent que hi participa
ens veiem en lletres per aqui, fins despres una abraçada a tothom ebstrom ;) 136cv + CV + Bluegrass
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut a casa teva ebstron.Esperem saludar-te sovint per aquí.La casa es gran i tots hi podem aportar el nostre granet de sorra.
Una abraçada desde Navarcles. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Benvingut siguis HF
Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
dance Uns altras companys , benvinguts. :D
|
|
|
Benvingut Ebstrom!
Una abraçada desde Tarragona |
|
|
bienvenido :D :D :D :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Benvingut Ebstrom! Com aniràs veient, molts de nosaltres no ens coneixem només "en lletres", sinó personalment gràcies a les kedades que hem anat fent. Esperem poder-te conèixer també en persona ben aviat.
Una abraçada des de Mataró. Mercè & Cia.
|
|
|
Avui he estat a la fira i ens em trobat webmestre i jo, em xerrat força estona, bona gent espero en una propera quedada coneixer al reste amb molt de gust Ara despres de pujar i baixar eslaons de cv i autos estic fet pols (recomano anar esmorçat), pero val la pena veure els esforços que hi han per decorar els interiors amb tota mena de detalls, apart de la nova tecnica en construccio, molt interesant vaig a fer nones, dema igual tinc cv, ja vorem, hi han dues opcions i no se encara per quina anar salutacions a tots i gracies per la vostra bona acollida 136cv + CV + Bluegrass
|
|
|
Benvinguts a casa vostra
Si no saps quina CV triar pots dir quines son, algù et podra donar la seva opinio sobre les tevas dues opcions No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Be, es trate d'una que no em costa cap caler i l'altre em costa nova ~15.000€, aixi que no hi ha color, la primera opcio es la mes favorable
Gruau 420DT (salo rotonda + dinette) blanca, molt cuidada i molt xula, de l'any '91, equivalent a una Caravelair en construccio, mes o menys Eriba 430GT (dinette + dinette) es el mes semblant a una Airstream americana totes dues amb Thetford (no rotatiu) fixe pero es allo, dius caram si vols fer europa, invertim o no en una cv rutera... la decisio ideal igual es anar per la Gruau i despres l'any que ve a per una mes rutera com la Eriba, igual tenen alguna novetat mes a afegir al '07 la novetat que espero en la Eriba 430GT, es que disposi de xasis Alko tipus delta com la Eriba Feeling 425 (una virgueria en tecnologia caixa y xasis), llavors amb els ulls tancats es meva, ja que seria mes estable i altres com el pes de xasis mes lleuger (segons informacio en Fira del xasis Alko de la Eriba Feeling) en fi, no es tracte d'escollir una caravana concreta, mes aviat d'una perspectiva d'inversio anire a llegir les instruccions de la web amb mes detall tu, ara no se com pujar una foto, que nou soc eh :D merci 136cv + CV + Bluegrass
|
|
|
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Bnnvingut....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|