Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Hola!
Me acabo de registrar y le doy las gracias a Matrix por haberme explicado todo todo todo sobre este foro. Perdonádme si no escribo en catalán. Lo entiendo todo (llevo 6 años en Tarragona) pero no me atrevo a escribir aún (me acabo de apuntar a clases de catalán), os partiríais de risa!! Un saludo para todos y todas. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bienvenida YoKo!!!!!
Me acuerdo de ti... porque mientras estaba con joel y rosalia... llegaste tu con tu familia :mrgreen: Un besazo guapa!!!! Mª José :mrgreen: |
|
Hola Yoko bienvenida, me alegro que te hayas animado ha entrar por aqui.
Un beso |
|
Bienvenida Yoko. Espero leerte por aquí.
Un saludo. |
|
Benvinguda Yoko.....veig que t´has deixat portar per la meva "influència", no saps el que has fet... :mrgreen:
Aprofitant el curs podries practicar aqui per escriure, t´asseguro que és una bona pràctica, jo tinc al costat el diccionari... però la gramàtica...reb més patades que una pilota al pati d´una escola..... Un petò guapa. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Doncs benvinguda i una abraçada des de Mataró.
Mercè & Cia.
|
|
Benvinguda Yoko desde Lleida
![]() Marta & cia.
|
|
Moltes gracies a tothom!!
Cooo.....que bién se me ha dado la clase de catalán (y eso que he empezado hoy) Pues eso, que poco a poco lo iré intentando, haré como tú Matrix, con el diccionario al lado. Veo que hay muchos amigos de webcampista por aquí... Que alegría me da veros por todas partes! Muchísimas gracias por vuestra acogida aunque me parece que ésto me va a costar el divorcio porque me voy a enganchar, lo presieeeeento!! (ésto es un vicio) Una abraçada desde Tarragona |
|
Benvinguda :D :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Benvinguda a casa teva Yoko.Tal i com has dit aixo es un vici del cual costa desenganxar-se.Un dia el servidor va fallar i va semblar que hi havia una ecatombe.
Sobre el tema d'escriure en català,aqui es un bon lloc per practicar perque ningu riura doncs tots fem el que podem. Esperem coneixer-vos ben haviat . Una abraçada desde Navarcles. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Gracias de nuevo!
Uyy... creo que me va a costar escribir con tanta soltura como vosotros!! Saludos para todos. |
|
:D :D :D ¡¡ BIENVENIDA !!!
Saludos desde Valencia. Petons. |
|
Benvinguda,
escriu com millor et sembli.... i si finalment decideixes fer-ho en català no et preocupis per les errades, ja veuràs com amb una mica de temps va sortint cada cop millor. Entre tots t'ajudarem. Una abraçada. |
|
Benvinguda siguis HF
Salutacions ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
HF BENVINGUDA
HF
|
|
Moltes, moltes, moltes gràcies a tothom!
Una abraçada. :D :D |
|
També soc nova al foro. Parlo i llegeixo català, péro escriure es un altre historia. Vaig amb el diccionari a totas hores. :roll: :roll: :roll: :roll:
NO DESESPERIS ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Mes val tart que mai , benvinguts. :g)
|
|
Muchas gracias por vuestra acogida.
Según avancen las clases de catalán, yo lo iré intentando por aquí a ver si no cometo muchas faltas... Es que es un poco dificilillo, no? Saludos para todos y todas. |
|
Benvinguda Yoko
nos leemos por aqui ![]() 136cv + CV + Bluegrass
|
|
|