|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
Us demano això perque amb la Sabel ens em interessat a la Fira per aquest fantàstic aparell i pensavem que si hi ha més gent interesada es podria fer una comanda global. Ella m'ha encarregat de que obris aquest fil perqué diu que no s'expresa prou bé (tibeu-li les orelles quan la veigueu perque sempre ho fa molt bé, a que si?). Doncs ja ho sabeu, si us interessa ho poseu aquí a fil i em parlem. Salutacions a tots!!! Perdoneu, el Powertouch es aquell aparell que mou la caravana sense cap tipus d'esforç, només amb un comandament a distància, i sinò demaneu-li a l'amic Piti que ell us ho explicarà millor que ningú, oi Josep? :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs si Carles, una bona inversió per la caravana, val una pasta, pero per caravanas grans i que pesan una mica es lo seu. Perquè sera que la majoria d´anglesos i d´alemans ja ho portan instal.lat!
Per cert, ahir vaig esta parlan amb la sabel per telefon sobre l´instal.lació que em van fer els anglesos, que es van desplaçar fins a on tinc la caravana per fer l´instal.lació, aixo si que es un bon servei. Records |
|
|
Doncs a veure si s'anima algú més!!!
Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|