• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5822

Ahir a la tarda varem poguer fer una escapadeta a la fira.Allí varem retrobar a molts companys del foro i la varem fer petar una miqueta de pressa doncs anavem justos de temps.Alguns dels que hi havia no els vaig poder saludar ni despedir com hauriem volgut,es per aixo que us demano mil perdons.Ben haviat ja ens veurem i podrem compartir taula.Una abraçada a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5826

:8} :8} A canvi... que et puc demanar?..... :roll: ......que no canviis mai....un petonàs.... ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5831

:oops: :oops: :oops:
Un petó per vosaltres també.Sort que vaig poder saludar a la teva filla.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5881

I jo dic el mateix, especialment vull demanar perdó al Tonio y al David Sancho, als que vaig veure però gairebé no vaig poder saludar.
I gairebé no vaig poder veure res! :(
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12