• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

¿Que tal la fira? fa 19 anys 9 mesos #5806

Hola a todos.
Me ha dicho un pajarito que el sábado por la noche más de uno estuvo de copas hasta las tantas.
Conociéndoos, estoy segura que os lo pasasteis genial y me alegro mucho. Lo único que siento es no poder haber ido, pero no tenía quien se quedase con el niño.
Nosotros nos dimos una vuelta rápida el domingo por la mañana.
A ver si el año que viene podemos dejar al niño con alguna abuela y nos podemos unir a la fiesta.

Saludos a todos
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ¿Que tal la fira? fa 19 anys 9 mesos #5834

Sort n'hi ha Joaqui que algú del foro no hi anes doncs varen tencar el restaurant i el bar de conversa :-)) .Al sortir encara n'hi va haver alguns que varen continuar sota la pluja.Es que aixó de xerrar i xerrar els agrada molt. =)) =)) =))
Alguns no van ni veure la fira de tant i tant que varen xerrar. :mrgreen: :mrgreen: .
Sort que al diumenge i varem anar gent seria i disposada a veure caravanes i autos.Pero sorpresa la meva hi vaig trobar a mig foro,l'altre meitat estaven fent migdiada.(quina troupe). 8O 8O
Vaig trobar molt interesant el tros de les autos,sobretot veient al Nouespai i l'Elena voltant per dintre de totes les autos(inclus en una varem fer quasi el vermut) =)) ,també a dos sospitosos i posibles persones a fer el salt,em refereixo a la Malena i el Jordi,ai,ai,ai aquell parell no poden tenir tanta influencia de l'Echobelly i en Conrad =)) .
També hi eren la Chocowo i el Jordi and Family,el Mao i l'Eva i d'altres com els Pacos el Manoloco de la Tiramillas cantant el meu avi allí a dintre.Sort que no portavem la caçola de la meva mare :idea: ,que si no feiem un cremat alla dintre. =)) =)) .
Bé,la tarda va ser curta,no vaig poder acabar de veure tot el que voldria,no vaig saludar a tothom que hi havia,pero es que no teniem temps.Un altre any ja vindrem més d'hora,o si més no vindrem al sopar.
=)) =))
Les autos maquisimes,llastima dels preus. :evil: :twisted: :evil:
.Una abraçada .
salutacions.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ¿Que tal la fira? fa 19 anys 9 mesos #5841

Ja ja .....Jepi tens raó....jo pensava que diumenge no hi aniria ningú i podria mirar tranquilament...però no va poder ser...amb tanta gent que li agrada xerrar... :mrgreen: ....aixì que dimecres anirem el Pere i jo solets...sense canalla ni amics per poder veure...........ac´s..... :roll: .però això no vol dir res, nomé anirem a xafardejar...... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: ¿Que tal la fira? fa 19 anys 9 mesos #5844

Ja ja .....Jepi tens raó....jo pensava que diumenge no hi aniria ningú i podria mirar tranquilament...però no va poder ser...amb tanta gent que li agrada xerrar... :mrgreen: ....aixì que dimecres anirem el Pere i jo solets...sense canalla ni amics per poder veure...........ac´s..... :roll: .però això no vol dir res, nomé anirem a xafardejar...... :mrgreen:

Quina por que em fa aquesta dona quan diu això.
Menys mal que acabo de fer una transferencia de tots els estalvis a un compte secret d'un banc suïss.

Re: ¿Que tal la fira? fa 19 anys 9 mesos #5852

Ostres, pel que veig hi ha gent que va repetir el diumenge, perqué dissabte també hi eren =)) es que això del caravaning es una droga!!!!

Bromes a part, voldria fer una reflexió personal sobre la fira, no se vosaltres com l'heu vista, però jo, l'he vist de la seguent manera:

Un primer punt que em sembla molt imporant i alhora molt llastimós, es que la qualitat dels productes està caient en picat any rere any, m'explico, si observes les caravanes i autocaravanes tant per dins com per fora, t'adones que les fan molt atractives i boniques a la vista, però els materials i com estan fetes deixen molt que desitjar.
Segur que l'explicació es que no poden apujar gaire el preu del producte perque no el comprarà ningu i els fabricans s'estimen més rebaixar la qualitat perque el preu final sigui el mateix, resultat final: problemes a curt plaç.

Segón punt, es que cada vegada més les ac's estan guanyant terreny a les cv's, la prova la tenim veient els metres d'exposició de unes i de les altres, i jo em pregunto. tanta demanda hi ha amb les ac's? o serà que s'està imposant una moda? segur que estan en expansió però em costa creure que tothom es pugui comprar uns vehicles que per el cap baix i amb una qualitat mitja s'enfilen minim a 40.000 euros. Ja em perdonareu la meva ignorància però com es pot fer això?, tothom diu que anant a veure el Sr. La CaixaAmb això no vull ferir cap succeptibilitat però d'una caravana de gamma mitja alta amb un preu de 18.000 a 20.000 euros a 40.000 d'una auto, es que es el doble!!!.

En tercer lloc, una cosa que no puc entendre es com alguns expositors (Dethleffs per exemple), tinguin tots els productes tancats amb una cadeneta que hi diu: visita guiada. Home, em fa l'efecte de que ningú es perderà a l'interior d'una caravana o d'una auto perque t'haguin de guiar =)) . Jo en aquest cas, penso que ningú hi hauria d'entrar en aquests estands, perqué si es una fira per exposar a tothom els seus productes, es perque els poguem veure amb total llibertat, sense que tinguis un venedor al darrera que et vagui incordiant perque l'hi compris la cv.
Segur que el motiu es, que d'aquesta manera els vehicles no han de patir la enorme quantitat de visites que han de rebre, però penso que això es una prova més de qualitat i de robustesa que no sempre deuen voler ensenyar. Per que serà?

I finalment, trobo vergonyós el preu de l'entrada a la fira, 9 euros per barba!!!!.
No creieu que es passen una mica?, jo no acostumo a visitar-ne gaires però si el preu sempre es el mateix, tela marinera!!!

Apa, vaja rotllo que us he fumut però ho tenia que dir.

Salutacions a tots i que ningú s'em enfadi ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12