• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Es pot aparcar amb auto a l'aeroport fa 16 anys 11 mesos #578

Hola amics,com ja sabeu he tingut de portar als meus pares al aerpoport del Prat.Vaig obrir un fil per saber com ho podia fer per anar-hi i pernoctar per allà.Vaig tenir l'ajuda de molta gent ,moltes gràcies.Jo hi vaig anar ambcotxe finalment sortint a 2/4 de 3 de la matinada de casa.La meva alegria va ser que només arribar varem trobar una auto dins el parking,amb uns bons roncs que sortien de dintre.Només cal entrar als parkings per las entrades de devant de cada departament de sortides.si vas a la sortida A has d'entrar per la entrada de devant mateix,no on trobes les primeres indicacions doncs allí els galibs i les amplades son justes.Ja ho sabeu,jo no hi vaig entrar,pero alla a dintre hi havia una caputxina d'uns 5 metres de llargada dormint a les seves amples.
Gràcies per la vosra ajuda i ara ja ho sabeu,jo he vist una auto a dintre del parking de l'aeroport.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12