|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
No voldria dir benvingut a un logo sense dir adeu a un altre.Durant molts dies ens ha acompanyat el logo d'en Carles .A mi ja m'agradava,la veritat no soc un bon publicista,pero ja hem feia el pes,deia el que tenia que dir .Pero ara crec que el logo està molt ben trobat i si es de l'agrat de tots i principalment del webmestre podem donar-lo com a molt bó.
Es per aixo que m'agradaria donar-te les gràcies Carles per donar-nos el primer esbos .També gràcies per ser el primer en felicitar a els Pacosi la Marta i en dir sempre que a tu no et sabia greu que es canvies el logo si sortia algo de bon veure.Aixó et dignifica com a persona.A mi no calia que ningu hem digues que ets un bon nano ja que la gent que et coneixem, t'apreciem i estimem per la teva manera d'esser,pero si cal dir-ho per a tots aquells que no et coneixen encara. Una arçada a tu i la Marta i ja queda menys per veuren's. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em sumo totalment al que diu en Jepi, em sap molt greu no tenir prou de fluidesa al escriure per manifestar el que valeu a tots els que no tenen la sort de coneixer-vos.
Carles i Marta moltes gràcies per ser tal com sou, no canvieu mai. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Vaja la Marta no te fluidesa?,pues quan ha begut cremat,parla amb una fluidessa suprema =)) =)) =)) (es broma).
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
QUIIIIIIIIIIINA enveja :evil:
Els nouvinguts no en saben la misa la meitat. :?: i es clar a sobre no us coneixem les cares, i jo particularment em faig un nus (no un lio) un nus directament Ja em costa reseguir els nicks i llavors entreu els habituals amb els noms i ja hi som ¿qui es qui? Vamos que al final hauré de pendre apunts i anar amb la "xuleta". Ara en serio, pel que veig hi teniu verdadera devoció amb aixó del companyerisme i tots teniu un paper important amb la història d'aquesta web (¿vaig bé?) Veure aquest talant amb el que hi ha pel mon (i internet.....). Fa molt de goig. I sobre tot caldria que les persones que han fet creixer aquesta historia, no acabesin oblidades. ¿no us heu plantejat anar fent una mena de diari explicant com va sorgir tot això? Ara us semblarà una ximpleria, però d'aqui pocs messos, quant la població al foro hagi augmentat, hi al ritme que ho fa, serà la ost..... Hi haurieu de tindre un arxiu on aquestes aportacions tinguen el seu raconet fixe. GRACIES A TOTS "els veteranos". Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
|
Saur, si tens paciència i et mires les fotos de les kedades que hem anat fent, a moltes trobaràs el nick i, per tant, podràs anar "posant cares", que és el més divertit de tot.
Una abraçada i fins aviat. Mercè & Cia.
|
|
|
8O 8O 8O
¡No n´hi ha poques! Tinc feina una setmana enganxada a la pantalla, jo ho provat ja.... Peró es el que dic, em faré un catàleg i amb el temps i una canya...... Marta & cia.
|
|
|
Saur, fes una ullada a aquest fil...
www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16&start=0
|
|
|
Saur,estigues segura que ben haviat estaras explicant a un nou forer,que tu no coneixies a ningú i que et semblava tot un nuc,pero que al llarg dels dies vas coneixent a gent amable,simpatica i famíliar com la majoria i et tornes sense volguer de la família.Perque ben bé ho semblem.Ja se que trenquem esquemes del que ha d'esser un forum,pero no ho podem evitar .Al llarg de tantes trobades he conegut molta gent,segurament gent com tu i com jo,normals sense ganes de bronca amb molts de somnis i amb molta il.lusió per la vida,que ens agrada viatgar i el campisme,gent similar gent diferent,pero que cada un possa el seu gra de sorra per que aixó fucioni,tu també ets part d'aquest granet encara que no t'ho sembli.Espero que et sentis part del forum encara que no ens veguis les cares,cap de nosaltres es coneixia abans de la trobada a Motblanc,jo no els vaig coneixer fins a Puigcerda.Ets un més.Per nosaltres cada un es molt especial.Tu ets especial.
Bé vaja prou meditació que haig d'anar a pencar. Una abraçada desde Navarcles.ah quan miris les fotos i veguis un que possa Jepi,aquell soc jo.Ja m'ho deien sempre,maco no ho es ,pero es simpatic. =)) =)) salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Matrix he llegit i :8} :8} i m'he emocionat.
Deunidó els maltractes verbals :evil: que heu hagut de patir. Ja es trist que amb tanta democràcia, tanta llibertat i tant no se que, no puguis dir mai la teva sense armar la gresca. Continuo amb les meves, i tot això tindria que estar més a mà. HEU FET UNA GRAN TASCA. Saludos, Marta & cia.
|
|
|
DEu ni dó...Jepi...que bé que t´expliques.... 8-) ...Saur, com diu en Jepi, segur que poc a poc et sentiràs de la familia...al menys ho intentarem.
|
|
|
Jepi i companyia,
Després de posar-me :oops:, us agraïm de tot cor les vostres paraules d'afecte i estimació. Jo sempre he volgut el millor per aquest fòrum i en el seu moment quan es va engegar, el webmestre em va proposar de fer alguna cosa perqué la capçalera no es veigues tant buida. Ho vaig acceptar de bon grat, com no, era una manera d'ajudar a fer caminar la criatura, però sempre vaig tenir clar que era això, una cosa provisional i que entre nosaltres segur que hi havia algú amb talent per fer una cosa maca i així ha estat. Sempre ho he dit i sempre ho diré, qualsevol problema que pugui sortir al fòrum o en algún dels participans que el formen, si la solució es al nostre abast no dubteu que farem tot el que sigui possible per solucionar-ho. Reitero les meves felicitacions al Paco i a la Marta en el seu grau d'implicació i només desitjo que tots plegats fem creixer cada dia més aquest punt de trobada i reunió. Força Totcàmping!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ei, jo també vull sumar-me a les felicitacions per tots els qui heu anat col.laborant en el desenvolupament d'aquesta bonica història.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|