Benvingut,
Convidat/da
|
|
EP nois aixo es massa.Aquest logo fa trempar a qualsevol que el vegui.M'agrad,el voto,el mutiplico per mil i ja el sento nostre.Soposo que es obra de la Marta.EI nena un 10,despres del mal regust de boca que he tingut amb el david i el Cala hem doneu una alegria per anar a dormir.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No voldria deixar-me de felicitar a ningú per aquest logo.Felicito a tots el que ho heu fet posible i també al webmestre per la seva constancia i perseverancia en creure en el projecte totcàmping.cat.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
El dibuix l'ha fet en Paco ( Los Pacos ) que crec que l'ha fet sobre una idea de Marta.
A mi m'agrada molt, però per posar-lo aquí a la web, a la tortugueta ( li haurem de buscar nom ) li treuria el nom de sobre, per tal de no repetir-lo. MOLTES GRÀCIES PACO Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Paquito!!!!!!molt bé,feui els retocs que calgui pero està molt encertat.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ja podem obrir un apartat de posibles noms a la tortuga.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Que guapo!!!!
,
Si senyor, felicito al Paco per ser l'autor i la Marta per l'idea :-)) dance :-)) dance Jo personalment, dono la meva aprovació. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: FELICITATS !!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Hi veureu un altre possibilitat de logo si a la pàgina "el teu compte / seleccionar aspecte gràfic" hi poseu deepBlue.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Quina passada, és guapíssim
|
|
Si senyor, com "mola", jo no l'hi treuria el nom de sobre, el deixaria i el possaria a l'esquerra com logo i mascota alhora.
Es molt guapo, a mes està molt ben dibuixat, te simpatia, bon humor, i es veu afable i amistòs, al marge de ser campista i català. Salut. Ramon. Ep webmaster, jo hi posso el perfil aquest deepblue, i em seguix sortin el mateix logo. 8O 8O http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Felicitats al autor/s del logo, personalment el trobo precios, molt ben encertat, un 10.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
ONDIES!!! Quin logo!
A mi també me ha agradat moltissim! Es mereix un 10. Felicito al Paco y a la Marta per la feina que ha fet. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
:-)) :-)) :-))
ENHORABONA!!!! Un logo molt acertat, i sobre tot felicitar als autors tant per la bona tasca, com pel espirit de col.laboració que es respira. Saludos Marta Marta & cia.
|
|
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
a mi tambien me gusta mucho, solo le falta el nombre. ¿y si eso se lo dejamos al sector joven? |
|
m ´agrada molt .. es el logo més bonic que he vist mai
![]() Un petonàs. M. José :mrgreen: |
|
M'encanta tot, tant el nom com el dibuix. Felicitats a tots els que han contribuit a la seva creació. PACO: aquesta vena artística la tenies amagada, punyetero...
Una abraçada a tots. Mercè & Cia.
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola a todos:
Mi enhorabuena a los creadores de este peazoooo diseño... es muy chuli, ahora solo queda bautizar a la criatura, y a disfrutar de ella.... jajaj Saluditos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
:D :D :D Me alegro un montón de que os haya gustado tanto el logo.
Me vais a hacer llorar de alegría :8} :8} :8} leyendo los mensajes tan bonitos que habéis dedicado al Dibujo. Pero... ¡¡¡ El llanto se arregla con unos “MOJITOS” y un gran “CREMAT” !!! brindem No esperaba que tuviese tanto éxito. ![]() ![]() ![]() OXO OXO OXO Por cierto... Mi opinión personal es que la tortuga se llame “TotCamping” Pues se relacionaría la tortuga con el nombre del foro. De la otra manera tendría dos nombres. Con lo que decida la mayoría, estaré completamente de acuerdo. Un abrazo para todos. |
|
No, Raboga, en el deepblue surt el totcamping en dues fileres i en el deepvermell en una sola filera. També podríem deixar només la tortuga, amb el nom a sobre, al centre. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola companys,
Molt be, es molt maco i agradable de veure. Si snyor. Adeu :mrgreen: |