|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per curiositat, entreu a Campingsalon. El senyor Aloha torna a fer de les seves i ja avisa a la resta de campistes de les nostres intencions. Haurem de fer quedades sorpresa i avisar-nos per mòbil 5 minuts abans!!!
Fa uns dies llegint els comentaris ofensius que feia cap a la gent de Totcamping i la quedada de la diada, no em vaig poder quedar quieta. Vaig preferir no entrar en enfrontaments que no haguessin portat a res i vaig preferir dirigir-me una miqueta més amunt. Vaig avisar al webmaster dels seus escrits i vaig demanar que tanques un fil que no duia enlloc: un parell de dies va seguir el fil obert i ara a caure al pou dels fils. A palabras necias, oidos sordos. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola companys,
Ja ho havi llegit monrib, per aquest "tipejo" segueixo pensant que es "un toca pelotas", i el que no entinc es perque llegeix aquest foro si no le interesa per res, i a mes a mes, al foro campingsalon tampoc el poden veure per alli. Adeu :mrgreen: |
|
|
Potser quan se n'adoni que ens està fent publicitat gratuïta ens deixarà en pau. Després de les seves intervencions sempre hi ha un augment de registrats, o no?
Bona nit i que descanseu. Mercè & Cia.
|
|