• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5222

Hola amics no se sius pasava a vosaltres pero jo desde el dissabte a la matinada que no podia entrar.estava amb un mono molt gran.No se que ha passat .Estaveu tots igual que jo?.Espero que no .Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5223

Hola mic,
Jo ho havia provat aquest matí i no em deixava entrar tampoc.
Suposo que serien problemes amb el servidor, s'ha anat de cap de setmana........
Adeu :mrgreen:

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5224

tranquilos, nos pasaba a todos, el webmaster ya nos explicara que paso, de momento los sintomas son claros, sufrimos de "totcampingdependencia", ansiedad, poner la direccion mil veces en el explorador, y ese desasosiego cuando ves otra vez el mensaje "pagina no encontrada". ¿la solucion ? una quedada.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5225

Hola tonio,
Tens molta rao, una kedada..............
Adeu :mrgreen:

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5227

:-P :-P :-P Per fi!!!!!!!!!!!

Quin mal rato he passat al no poder entrar, ja ha set dur no poder connectar-hi amb tot el cap de setmana, a Lleida de 3 dies, i ahir a la nit disposada jo a llegir totes les novetats, i ZAS, SITIO NO ENCONTRADO.

I el que més em preocupava era que en cap altre foro he trobat cap comentari al respecte, bé ara a possar-nos al dia ;-)

Saludos, Marta
Marta & cia.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5228

Doncs jo tampoc, desde ahir a la tarda-vespre que ho he anat provant i fins ara no ha estat possible.

Esperem que hagi sigut per motius tècnics, el Webmestre ja ens ho farà saber, la questïó es que ja està arreglat.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5238

Jo li vaig enviar un correu al webmestre i em va dir que, efectivament, era degut a problemes amb el servidor, que tenen el costum de deixar de funcionar en cap de setmana ;-) , i que segurament avui estaria solucionat, com així ha estat.

Per cert, jo també pateixo de "mono-totcamping.cat".
Mercè & Cia.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5239

Certament, tot el cap de setmana sense TotCamping. Deunidó.

Per fí, ja estem de nou tots junts.

Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5244

dance dance Bé, ja tornem a tenir web....quin patiment....

jo també vaig preguntar-li al webmestre....santa paciència la d´aquest home amb forers tant pesats :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5248

Ja està bé nois-es.
Es que no podeu deixar d'entrar ni un sol dia ?

:roll: ;-)
Fora bromes, hem estat unes hores sense servei.
Les raons que m'han explicat: El router del servidor s'havía quedat espatllat per una avaría a/de Telefónica. Ens ha dejat penjats, com bé diu Tonio amb Totcàmpingdependéncia.

Esperem que no torni a passar.

Com algú de vosaltres comentaba, als altres fòrums no vaig posar res en espera de la resposta que em donés avui l'empresa subministradora, ahir no es podía conectar amb ells doncs la seva web estaba fora de servei i al telèfon no contestàven.

Si un altre cop passa estigueu tranquils :-| , si el problema fos important us enteraríeu. si no dic res es que es passatger.
I així no alimentem algunes feres... :evil: :evil:

Apa, a seguir enganxats...
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5250

Gracies per les explicacions webmestre,per uns moments vaig pensar que m'havieu fotut fora per pessat =)) =)) =)) .
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5255

:cry: Kin ensurt !!!!
Creia que ja no m'estimaveu :cry: :cry:

Veig ke tenim un mega-webmestre ke no ens abandona (ell no ho faria mai), així ke ben retrobats grans i petits. Us he trobat molt a faltar (el kpita té corasonsito) ;-) ;-)

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5258

ZAS, SITIO NO ENCONTRADO.

A mi m'ho deia en català "no s'ha pogut trobar www.totcamping.cat. Si us plau, comproveu el nom i torneu-ho a intentar".
Es que tinc el mozilla en català.

Ja estava a punt de tirar m'hi per la finestra.
I la meva dona, uf semblava que hi havien cinc Martas per tota la casa dels nervis que portava, l'hi ha fotut cada ostia a la pantalla, pobre pantalla, jo ja l'hi deia que no en tenia cap culpa la pantalla, que l'hi fotés a la torre que si que en té (a veure si ho canviem de una p. vegada), però que ella com sí res.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5272

Com es troba a faltar quan no hi és, eh ?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5279

Pere, encara estic rient!!!! =)) =)) =)) =))
m'imagino la Marta fotent cops de martell a la pantalla =)) =))
Marta, la pantalla no en te cap culpa, si te la carregues es pitjor perqué despres no ens tindras aquí i t'haurem de venir a cantar cançons a la matinada sota casa teva per veuren's. :mrgreen:

Webmestre, ets un crack i dels grans!!! jo em pensava que era un sabotatge d'algú!!! :8}

Capità, aquí estimem a tothom, no en tingueu cap dubte OXO

Salutacions a tots ;-)

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5286

Perdoneu acabo d'obrir un nou fil fen referencia al tema, no us havia vist
com diu el Jepi aqui també eram la Dona i el Mono :mrgreen:

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5320

Ostres quin susto¡, jo pensava que havia estat un sabotatge, con diu en Carles. Vaig obrir l’antic Fòrum Català per si us trobava., Quina soledat .. Mens mal que tenim a Deu-meu (Webmestre) per solucionar-ho tot.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5323

Vicenç, jo també ho vaig fer, vaig mirar varies vegades l'antic fòrum per si trobava algú i no hi ereu :8}
Sort que tot funciona com a de funcionar, PERFECTE!!!! :mrgreen:

Una abraçada ;-)

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5328

Hem sembla que tots i varem anar pero ningu va deixar rastre. :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions.

Re: No podia entrar fa 19 anys 9 mesos #5334

Mira que en sou de dolents !!!
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12