• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

UNA CONSULTA CAMPING XECS fa 19 anys 11 mesos #5207

El camping xec es personal i intransferible??

Malgrat això, si vull convidar al meu germà, com tindria que omplir el xec? algú ho a fet?, no crec que i hagi cap problema, de fet, tot esta pagat per endavant.

Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UNA CONSULTA CAMPING XECS fa 19 anys 11 mesos #5208

Ramón, els xecs no van a nom de ningú. Els omples directament quan vas a pagar i llavors posses les dades (nom, adreça, telèfon) de qui correspongui.
Mercè & Cia.

Re: UNA CONSULTA CAMPING XECS fa 19 anys 11 mesos #5217

Com et diu la Mercè no hi ha cap problema..... el teu germà escriu les seves dades... i .... tot acabat.

Una abraçada.

Re: UNA CONSULTA CAMPING XECS fa 19 anys 11 mesos #5219

D'acord, pensaba que com porta una numeració, dons, aquesta es correspon al meu nom, llavors, es tindria que possar el meu nom. Peró si vosaltres em diu que es el meu germà (en aquest cas) el que te que possar las seves dades, dons ja està bé aixi.

Demà es el seu aniversari, i he pensat que pot ser un regalet uns xecs d'aquest.

Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12