• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Modificació del fòrum fa 19 anys 10 mesos #5129

Que us sembla la redistribució dels espais?

Voleu que posi també l'espai "res a veure..." al general ?

També he modificat un detall, a la part de baix indicaba qui estaba conectat als darrers cinc minuts, ara es en el darrer minut.
Estarà així a prova, a veure si creiu que dona un millor servei.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Modificació del fòrum fa 19 anys 10 mesos #5141

....jo ja estava acostumada a l´anterior distribució...però aquesta ja em sembla bé....jo, personalment no posaria "res a veure..." al calix desastre.....

Per cert he provat el enviar un missatge a la capcelera de la web...i ha sortit...ja estava abans aquesta funció?....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Modificació del fòrum fa 19 anys 10 mesos #5143

Em sembla molt bé la reagrupació que has fet, trobo que sobretot l'apartat de trobades, viatges, etc. queda molt més clar.

D'altra banda, he vist que has posat com a permanent el fil que vaig obrir sobre el mercat de 2ª ma a la fira del caravaning, però per part meva després de la fira ja el pots treure, ja haurà complert la seva funció (al menys pel que a mi respecta...).

Gràcies per tot.

PD - No t'he enviat cap foto perquè encara no en tinc les de l'auto del meu sogre...
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12