|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Que us sembla la redistribució dels espais?
Voleu que posi també l'espai "res a veure..." al general ? També he modificat un detall, a la part de baix indicaba qui estaba conectat als darrers cinc minuts, ara es en el darrer minut. Estarà així a prova, a veure si creiu que dona un millor servei. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
....jo ja estava acostumada a l´anterior distribució...però aquesta ja em sembla bé....jo, personalment no posaria "res a veure..." al calix desastre.....
Per cert he provat el enviar un missatge a la capcelera de la web...i ha sortit...ja estava abans aquesta funció?.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Em sembla molt bé la reagrupació que has fet, trobo que sobretot l'apartat de trobades, viatges, etc. queda molt més clar.
D'altra banda, he vist que has posat com a permanent el fil que vaig obrir sobre el mercat de 2ª ma a la fira del caravaning, però per part meva després de la fira ja el pots treure, ja haurà complert la seva funció (al menys pel que a mi respecta...). Gràcies per tot. PD - No t'he enviat cap foto perquè encara no en tinc les de l'auto del meu sogre... Mercè & Cia.
|
|