Benvingut,
Convidat/da
|
|
Benvingut siguis DYT HF
Cada dia som més colla!!! :mrgreen: Salutacions a la família ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ens em incorporàt avui mateig al grup . som jordi i nuria pèrò sempre sens apunta algù mès de 2 ò 4 potes des la catalunya central (santpedor) estarìa bè compartir aficions SALUTACIONS A TOTS :D :D |
|
Sigueu benvinguts!!!!
HF HF HF HF :-)) :-)) :-)) :-)) DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
Benvinguts sigueu Boira i cia. HF
Passeu, poseu-vos comodes i gaudiu del fòrum. Esperem poder compartir amb vosaltres aquesta afició que tots ens uneix, us ho diu un altre del Bages, ja en som uns quants!!! :mrgreen: Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Benvinguts al forum, aqui estareu com "en família", gairabè son tots bona gent, sobretot si son del Bàges.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Benvinguts boira...
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Salutacions a tot el gremi d'internautes autocaravanistes i caravanistes!
Un servidor té parentela dins el col·lectiu i fa temps que tenia pensat de treure-hi el nas per dir-hi la meva. Bé, acabo de batejar-me amb un nick que a correcuita he triat pensant-me que seria l'usuari 500, però resulta que no ho he mirat prou bé i sóc el 480. En qualsevol cas estit content d'aquesta primera incursió que tenia pendent des de fa molt de temps. Gràcies per endavant per incloure'm oficialment entre vosaltres, espero estar a l'alçada de les circumstàncies, dins d'un web treballat , de qualitat i amb persones amb moltes idees i sentiments per compartir. Com podeu veure no sóc curt de paraules i quan m'hi poso , de vagades cal que m'aturin el rotllo ( en aquests moments ja ho està fent la meva companya ). Estarem en contacte companys! Sabeu qui sóc???? Fiuuuuuuuuu!!!!! Me'n vaig que derrapo!!! |
|
:D :D :D Benvinguts tots els nous incorporats.............Boira i Skater ¡¡¡
Segur que aqui os trobareu molt bé :-)) :-)) :-)) . Salutacions..............i...............fins aviat ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nick : Jordi Txell
Noms : Jordi,Meritxell i Cristian (2anyets) Població : Manresa En Procés d'obtenir Caravana Esperem de tot cor poder-nos afegir aviat amb tots vosaltres. ![]() <div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>
|
|
Benvinguts siguis Skater HF
JordiTxell, caram!!! :roll: :roll: :roll: això em sona molt........ :idea: Eiiiiiiiii, 8O aquests manresans jo els conec!!!! :-)) :-)) :-)) =)) =)) =)) nomes us puc dir que son molt propers a nosaltres, en realitat son la meva germana, el meu "cuñaaaaaaooooo" i el meu estimat nebot. dance Doncs res família, sigueu benvinguts HF i gaudiu d'aquest fòrum on hi trobareu gent fantàstica. Un petonas ben fort ![]() Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Benvinguts a tots HF hola
|
|
Jordi i Txell em passa com al Carles que els noms em sonen molt, però amb la diferència que no sé del cert si sou qui em penso.
Pregunta clau , que potser vau fer un curs de ball de saló a l'escola swing? A veure si vaig bé, ja m'ho direu! Ziuuuuu!! |
|
BENVINGUTS, JORDITXELL!!!!!!!!!!!!!!
Uns més del Bages al fòrum!! A veure si podeu tenir ben aviat la caravana i us hi tenim del tot. :D Skater... que tu també ets de la zona, o què??? Pel que dius ho sembla però ens ho deixes poc clar. No seràs el successor del capità Maranya, que vas d'incògnit, oi? :mrgreen: |
|
Bona nit a tots
Disculpeu que em presenti despres de tant de temps. La veritat, no m'havia fixat amb aques fil. Nick: FrancescPamies (la originalitat sempre ha sigut el meu fort) Som en Francesc, Olga i l'Arnau (18 mesos) El Francesc es de la Pobla de Claramunt, l'Olga de Lleida, i vivim a la Pobla. Tenim caravana des de juliol del 2007, per lo tant "novatos", però ja amb mes de 2000 qm. fets. Anem amb una Knaus 400 sudwind. |
|
Ostres Skater!!!
Hem sap molt de greu, pero ens fa l'efecte que t'has confós de persones, ja que a mi (Txell) m'encanta ballar, pero renoi... el meu home(Jordi) no li agrada gens. :D de fet, ell sempre esta aguantant la barra pq no caigui, és el puntal jajajaja. Pero m'ha fet gracia de que existeixi una parella també que es diguin Jordi i Txell ![]() Arreveure!!! i Salut amic! brindem <div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>
|
|
:oops: Mireia........
Que al enviar el missatge al skater me deixet de contestar-te ![]() Esperem de tot cor tenir-la aviat ja que en tenim moltissimes ganes. I pel que veig tu tmb ets Manresana veritat??? Doncs a veure si aviat ens coneixem i fem patar la xerradeta i riem força!! Salut!!! brindem <div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>
|
|
Hola a tothom
Avui hem vist una AC amb al vostre logo i al arribar a casa ens hem visitat la vostra web i em trobat interessant donar-nos d'alta. Nosaltres sóm la Marta, el Jordi i la Laia, som uns pixapins de Bcn. Sóm bastant "velluguets", acabem d'arribar d'una "Volteta" de 24 dies per Paris, Normandia i Futurescope i ja tenim ganes de tornar a viatjar. Al hivern ens trovareu per la Cerdanya, sóm molt aficionats al esqui. La nostra AC te un distintiu especial per nosaltres, te una "tortugueta" al capó, i al darrera, d'aquí el seu nom. Salutacions a tots. <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Hola família tortugueta :mrgreen: , sigueu benvinguts HF
Crec que heu anat a parar en un bon lloc si sou uns "velluguets" :mrgreen: Salutacions ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Ostres quanta gent nova,us dono la benvinguda en general doncs hem podria descuidar a algu i no ho vull.BENVINGUTS a casa vostra.Esperem que us sentiu bé entre nosaltres i que junts fem d'aquest forum i pgn web un lloc de trobada pacifica i de convivencia tot parlant de la nostra afició:EL CAMPISME
Vull fer una salutació especial als nostres veins del Bages doncs veig que n'hi hem afegit uns quants.Nosaltres som de Navarcles i per tant vivim molt aprop. Una abraçada a tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola Tortugueta...................Benvinguts ¡¡¡
Ens encanta anar aumentant la petita-grand familia de TotCàmping :-)) :-)) :-)) Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|