Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a totom soc la nuria , me deixat dir de don som ,blanes costa brava
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguts a casa vostra, benvinguts a totcamping.cat
Les meves Nely i Lluna saluden al teu xaloc :-)) dance HF dance :-)) No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Això m´agarda que la familia vagi creixent...benvinguts pelusilla i aventureros.
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Benvingutss tots els nous, aviat no cabrem i haurem d'eixamplar les pantalles.
![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Oh! Benvinguts! Passeu, passeu, de les tristors en farem fum. Que casa meva és casa vostra si és que hi ha ... cases d´algú.
|
|
FAMSERGO (FAMILIA SERRAT -GONZALEZ)
QUIM I MªJOSEP,AINA(4) ,NORA(2) CARAVANA GIRONA DEMOMENT PORTEM TRES SORTIDES AMB LA CARAVANA SOM "NOVATILLOS" |
|
Hola, hola :D :D :D jo soc la Laura i ens presentarem tota la family!!!
Noms: Roger (31) Laura (30) Pol (2) Aina (1) Scenic + ??? a finals de mes ens donen una eriba nova pero no és nova, es velleeeeta.... Palau de Plegamans (Barcelona) Estem desitjant tenir la cv per estrenar-la :-)) Ens aniem ....coneixent, espero!!! Adeu Esperant una ERIBA NOVA no gaire nova.
|
|
HF Hola a todos somos nuevos en el foro, aunque en Navarcles conocí algún forero.
mi nik tonbou4 mi nombre Antonio López mi compañera de viaje y de mas Asunción Bou somos de L´ Esquirol (Santa Maria de Corcó ) cerca de Tabartet y Rupit. Un entorno fantastico en Ripit tenemos area y sepuede pernotar viajamos en A.C. |
|
BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)) :-)) :-)) |
|
Ens presentem al fòrum
nick Jo Ray noms Angels (42), Laia (10), Anna (65), Jaume (71) i Ramon ( Ray) (41) som del Poble de Sant Andreu Barcelona usuaris d'una caravana. Knaus 500 FSK Aniversari<br>Barretina
|
|
¡¡Bienvenidos a todos los nuevos y un saludo desde Valencia!!
|
|
:roll:
hola tambe som nous som JR ENCARNA JUDITH I INGRID AMB A AC desde Palau d anglesola Lleida |
|
Benminguts joamramon, JoRay, tonbou4, Lala,famsergo i a tos els nouvinguts al foro
martell :-)) :-)) HF :-)) :-)) martell caravana-ou autocaravana dibuix tenda dibuix No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Benvinguts tots els nous i que es trobeu en aquest forum tan agust com nosaltres. hola :D
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
Hola companys, soc nou en aquest foro i m'agradaria fer amics.
Nom: Albert Soc de Palau-solità i Plegamans Viatgem amb Autocaravana |
|
Hola Albert, ben vingut.
hola Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
Albert, benvingut a casa teva
:-)) :-)) HF :-)) :-)) No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
![]() ![]() ![]() M'han copiat el avatar................. ............Neus amb "barretina" només ni ha una :roll: :roll: :roll: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola JoRay ¡¡¡
Benvinguts al foro, també som de sant Andreu del Palomar. T'he enviat un missatge privat. ..........Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Benvinguts a tots a casa vostra.Una abraçada.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|