• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4944

Als usuaris d'autocaravanes voldria preguntar-vos quins requisits ha de tenir una àrea d'ACs i si normalment les que us trobeu més enllà de les nostres fronteres són de pagament o no.

Estic pensant enviar una proposta a l'ajuntament de Mataró per tal que obrin una aquí, doncs des d'aquest any tenim una oficina de turisme i crec que seria una forma molt interessant de promocionar la meva ciutat. Inclús he pensat on podria ubicar-se, no sé què us sembla: al Port de Mataró. El Port té un parking obert al públic (de pagament) i tomes d'aigua i llum pels vaixells, que imagino que podrien adaptar-se per les autos. A més, està situat davant l'estació de tren, amb connexions cada 7-8 minuts cap a Barcelona.

Bé, qualsevol cosa que us sembli que pugui ser d'interès, m'ho dieu. I si algú ha presentat alguna proposta similar (estic pensant en tu, Jepi), i me la vol enviar, envieu-me un privat i us passo el meu correu electrònic.

Gràcies per les vostres idees i fins aviat!

Mercè
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4945

Et podria dir per exemple que aChamonix que també es molt tutristic, te
un aparcament per atots els vehicles i que es de pagament, pero en un moment donat si poden consentrar un centenar llarc de Ac's, en un recó
te una toma d'aigua i un forat per buidar tots tipus d'aigües, Sempre parlem de llocs + o - grants
Un altre exemple podria ser Fussen, te dues arees per Ac's crec que son
privades, tens de pagar, ús exclusiu per Ac's, tomes de llum i agua, banys
lloc per rentar l'ac etc..Pero tambe n`hi ha que son del ajuntament i et fan aparcar en una plaça, no tens ni llum ni aigua, aixo solen ser els
pobles petits i turistics encara que cada vegada son menys
Enfi en tens per fer-te un aidea de moment si m'en recordo d'algo més ja
t'ho fare saber.
Joan

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4961

Mercè:

La PACA té un dossier amb un projecte tècnic d'una àrea per autocaravanes, que si et pot resultar interessant, i sense que et comprometi a ben res, et podem fer arribar.

Hi ha de tot: àrees municipals, privades, gratuïtes, de pagament.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4963

Eva, precissament em vaig estar mirant la web de la PACA, perquè em sonava d'alguna cosa semblant, però no vaig saber trobar-ho. Si et sembla bé, t'envio el meu e-mail per privat i, si és possible, me'l fas arribar, d'acord?

Gràcies i ja us aniré informant...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4964

I... sense entrar en competència, a V.E.A. també vàrem confeccionar un dossier molt gràfic per presentar als ajuntaments. També està a la teva disposició i juntament amb el de la Plataforma segur que et pots fer amb un bon argumentari per a presentar el teu projecte. També tenim un projecte tècnic d'un borne de serveis de disseny propi.
Et dic el mateix que la Eva: enviam un privat i et comento coses.

Nota aclaratòria: insisteixo en la meva intenció de no entrar en competència amb la P.A.C.A., encara que soc conscient que pot semblar-ho. Em penso que la Delegació de Catalunya de la Plataforma estarà d'acord en que és més pràctic i efectiu sumar els esforços que fer-nos lloc a cops de colze. Crec que les coses han canviat a molt millor. :)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4967

Toni, rotundament sí.

La nostra única intenció és sumar esforços per tal d'aconseguir objectius, i no vull atra cosa que facilitar un document, que pot ser d'utilitat juntament amb els que comenta en Toni.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 11 mesos #4970

Evidentment quanta més informació tingui, millor. M'és totalment indiferent l'orígen, ni tan sols tinc auto i no sé si em faran cas, però per intentar-ho que no quedi. Toni, ara et faig arribar el meu correu per privat. Gràcies a tots dos.

Mercè
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12