|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia a tothom
Estem decidits a sortir pel pont del Pilar :mrgreen: :mrgreen: QUATRE DIES DE FESTAAAAAA, i la idea es anar al bolet, per la zona del Berguedà, o voltants. Tenim el dubte de si per 4 dies, es bó muntar l'avancé o si no s'en fa us i amb la CV ja fas via. Ah! una altra cosa, he estat xafardejant les fotos de les trobades que heu fet i veig que us ho passeu de conya. Llástima que pel que veig sempre les feu en un cap de setmana sencill. No aprofiteu els ponts???? Saludos desde Lleida Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola SAUR, nosaltres sortirem i anirem aquest cap de setmana de Sant Miquel que a Lleida es festa, a buscar bolets, segurament a Arties, encara no ho tinc del tot clar.
En principi per tan sols 3 o 4 dies no montem avançe, amb el toldet i tres pals ja fem. Si es gira força fred ens embotim dins la caravana i amb la calefacció s'hi esta molt be. Que tingueu molta sort i n'ompliu el cistell. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Saur,normalment les kedades es fan amb pont,l'ultima va ser per la diada,el que pasa es que a vegades també es bó aprofitar-los per fer una petita ruta i sortides pendents que tens amb la família.Segur que coincideixes en que algun cap de setmana pots venir a coneixer la gent que es conecta per aquí en persona.
Referent a l'avance.Cada un sap el que l'hi costa montar-lo.A mi em feia molta mandra desmonta'l.Aixo si un cop està montat va de perles ,sobretot ara a l'hivern si portes criatures .No quedes tan arrupit a dientre de la caravana.Pero potser per 4 dies es molt curt. Que us ho passe-ho molt bé.I a veure si coincidim en alguna trobada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Saur, referent al tema de l´avance, jo fa 4 anys que tinc la caravana i l´he muntat unes 3 o 4 vegades, perque tinc un caravan store i que de cara l´estiu va de perles, ja que es bastant practic, pero si fa fred o mal temps, la veritat es que l´avance es l´ho seu i mes si tens nens, la caravana es fa el doble de gran, encara que sigui per 4 dies.
|
|
|
Grácies, confio que amb les vostres aportacions guanyar terreny i que el meu estimat marit :mrgreen: ens monti l'avancé, buuuuuuueeeeno jo l'ajudaré :5}.
De totes maneres ja vec que a la carta dels reis hi haurem de ficar la comanda d'un toldet. Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
|
yo soy anti-avance, pero para 4 dias en el Bergueda y en octubre, lo montaria , aunque quien sabe, quizas tengas el veranillo de octubre.
|
|
|
Doncs.....jo mé stic tornant molt mandrosa per això de montar i desmontar...cada vegada m´ho miro més això de treballar.....deu ser cosa de l´edat...però crec que si que ho montaria per 4 dies...a més a la nit estaràs molt bé....millor que arreplegats a dintre de la caravana.
Espero que tinguis molta sort i en trobis molts, de bolets. I esperem que puguis vindre a alguna kedada. Salutacions, Marta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo no el muntaria.
Desl quatre dies us en passareu ben bé mig per muntar-lo i, sobretot, desmuntar-lo i netejar-lo bé per plegar-lo. La veritat és que per menys de 15 díes nosaltres no el muntàvem mai, ens vàrem comprar per quatre duros un toldet que encara vàrem aprofitar al canviar de caravana tot i que es veia molt esquifit. Al cap i a la fi nosaltres ens hi estàvem ben poc al càmping, sempre voltàvem (i voltem) i només hi anàvem per menjar o descansar, i això es pot fer divinament a dins. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Hola SAUR,
Per 4 dies, gairebe no cal muntar-lo, però de vegades l'avancé et serveix de traster. A la nit, la taula, les cadires, les bicicletes, ... tot queda recollit i guardat dins l'avançe (per l'humitat de la nit o per si plou). Heu de valorar si un compensa o no muntar-lo tenint en compte, tal com diu en Toni de Ros, que després s'ha de desmuntar i netejar per tal de plegar-lo. Salutacions
|
|
|
Hola amics,
Si no es gaire complicat, o massa grand, jo ho posaria i aixi tens totes les coses recollides i sense humitat, que pel aquest lloc si que fa. Adeu :-)) |
|
|
Llegint les respostes ja hem decidit de muntar-lo, de fet es la primera vegada que muntarem, ens fa hasta il.lusió :-)) . Pel tema del desmuntatge, :mrgreen: :mrgreen: , tenim una petita ventatja, tenim una masia a l'horta i alli podem neteja i guardar bé tots els estris de camping.
Gràcies, Marta Marta & cia.
|
|