|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
La policia local de Mollet sembla ser que ha iniciat una guerra contra els autocaravanistes que aparquem al carrer. En una setmana he rebut dos multes per aparcament. Concretament, el motiu de la denuncia es el següent:
"Estacionar un vehiculo autocaravana en la via pública" Precepte infringit: Article 102 LSV - OM Us ben asseguro que l'autocaravana esta aparcada correctament. He mirat per internet l'article 102 del codi de circulació i fa referencia al "deslumbramiento ", o sigui que no té res a veure. Algú sap en quin article es poden basar per a la denúncia?? jauarizona |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pues si estabas ben estacionat com dius no se, com no sigui un article nou . :?:
|
|
|
Suposo que auras de recorre la multa a lo millor per sapiguerlo.
Salutacions Arizona i sort am el recurs. |
|
|
Jaume, per les sigles que hi poses, deu ser alguna ordenança municipal, i suposo que primer caldria saber quina és, per tal de saber com recoòrrer la multa.
Les dues multes són per estar al mateix lloc, és a dir, sancionen exactament el mateix una altra vegada? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Ottia Jaume, no fotem!!!.
Ara mateix envio un mail a una amiga que tinc a la policia i l'hi pregunto a veure que ha passat, a més ella te camper i ara està mirant una auto. Al meu barri som tres els que estem aparcats, però ben aparcats, aixó no es normal, pagem l'impost de circulació com tothom i tenim tot el dret. En fí, et diré alguna cosa. Salut Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Aquestes son les ordenançdes municipals del ajuntament de Mollet per la circulació, i l'article 102 no parla d'estacionament, si no de circular sense alentir la marxa en apropar-se a una corba
www.molletvalles.net/fileadmin/Image_Archive/ArxiusMollet/Re...nanca.Circulacio.pdf Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Per trobar aquesta ordenança, he entrat al web del ajuntament de mollet i he fet una cerca posan-hi "ordenança de circulació" i això és el que ha sortit, però em fa l'efecte que no és molt actual donat que els preus encara surten amb pts i al encapçalament diu que és va publicar al març de 1999.
Caldrà esbrinar si aquesta es la darrera ordenança o no, jo crec que no deu de ser la actual, però no he trobat res mes. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Que no et deixin aparcar a la costa té nassos, però tenen certs arguments (i no penseu que els defenso) que si les aglomeracions a l’estiu, que si hi ha gent que pensa que el carrer es el seu apartament….
Però que no et deixin aparcar a la porta de casa teva es intolerable. No sé on volen que ens fiquem les autos. A la hora de cobrar els impostos no posen cap inconvenient. De moment en Sabadell no hem tingut mai cap problema i esperem que tot continuí igual que fins ara. Salutacions Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Be, he estat llegint l'ordenança que ha trobat en Rodamon i no parla res de res de caravanes o autocaravanes, l'unic que pogués ser, es que estigues malament aparcada, fes nosa, o com diu també l'ordenança, que estigués més de 15 dies al mateix lloc, i tu mateix vas dir, Jaume, que els veins et miraven malament i que no els hi feia gracia que els "hi treguesis el lloc per aparcar ells", l'enveja es mooolt dolenta, (no vull ser mal pensat :twisted: )
Ens informarem mes. Salut. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
La LSV entenc que és la Ley de Seguridad Vial, i OM pot ser Ordenança Municipal. Cap dels dos textos fa referència a aquesta infracció. S'ha de recòrrer, per descomptat.
Si vols aqui pots trobar arguments: www.viajarenautocaravana.com/LegislaciOn/hojadefensapropia.htm Una altra cosa és e temps que a la vostra localitat pot estar un vehicle estacionat en el mateix lloc sense moure'l, això és competència de ajuntament i pot variar entre els 2 i els 15 dies; més enllà et poden sancionar per ocupar la via publica, no per ser una autocaravana. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Bé ja m'informat del tema, i en principi no hi ha cap problema per ser autocarvana, es coneix que no estaba ben redactada la denuncia, deu ser per un altre cosa que l'han denunciat.
Jaume, t'escrit un privat. Salut. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Crec que per començar-hi a posar mà em tot aixo, es tindria de fer una copia de la denuncia i portar-la a qui et va vendra l'ac i explicar-li que
t'ha venut un aparell que no es pot fer servir, ja que si fos un vehicle tindria els mateixos drets que els altres. Pero aixo tindria de ser una vegada si una altre tambe ha veure si d'una vegada els qui realment poden fer força que son els de les arees de ventes, s'espavilen :evil: o si mes no els tridrem d'espavilar :twisted: |
|
|
Gracies a tots per les vostres respostes, comentaris i suggerències. Dir-vos que ambdós recursos ja estan en marxa, i he adjuntat la reglamentaciò que feia referència en Toni de Ros, jo ja la tenia impresa per si alguna vegada tenia algun problema.
Evav, la primera multa està redactada com que estic invadint pas de peatons. Quan vaig aparcar per la nit, es cert que uns centímetres tocaven el pas. Vaig parlar amb una patrulla que estava per la zona, els vaig comentar la situació i que l'havia de treu-re al dia següent a primera hora. S'ho van estar mirant, i em va din que cap problema, que encara que toqués una mica el pas, hi havia pas suficient, i la rampa d'accés per a minusvàlids estava completament lliure. O sigui que la podia deixar. Pel mati següent, altres companys seus amb altres criteris, me la van multar a les 07,55 h. matí (diumenge). Al cap de 3 dies, vaig aparcar de nou al mateix carrer però de manera totalment correcta, sense trepitjar pas de peatons, cap placa que impedís aparcar, etc. I em multen com ja us vaig dir per : "estacionar autocaravana en via pública"· Aixi mateix. L'article 102 de les ordenances municipals ningu sap a que fa referencia. He parlat amb policies i no em saben dir res. Es tracta d'un error, es el que m'han dit. La cosa es que per el mateix barri aparca una altra autocaravana que esta tapant un semafor i porta molts dies aparcada. I suposo que algun vei va denunciar que hi havia una autocaravana mal aparcada i quan han fet la ronda hem pagat també justos per pecadors. Una abraçada a tots!!! jauarizona |
|