Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Estic buscant amb el Park4Night llocs de pernocta al Vendrell (al propi poble, no a la zona de costa) i no sembla que hi hagi res. Algú de vosaltres hi ha anat i pernoctat? Heu estat a d'altres llocs propers que ena recomaneu visitar? Aquesta zona de Catalunya no la coneixem gaire. Moltes gràcies! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El més a prop que hem dormit ha estat a l'Area340 o a algun càmping. A autocaravanning.blogspot.com tens el mapa amb els llocs.
Al Vendrell no hi hem estat.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72
|
|
Ei, hola Xavi! Moltes gràcies, ara mateix ho miraré!
|
|
Hola,
Sobre pernoctes al Vendrell, no tinc experiència. Sobre llocs a visitar, i sospito que faig tard, jo destacaria: - casa nadiua de Pau Casals - i a 15 m, a la mateixa vorera, la casa d'Àngel Guimerà Al barri marítim o Coma-ruga: la casa de lleure de Pau Casals. I això és tot. Salut i encert! I bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Hola!
Al final no vam pernoctar al Vendrell, tot i que vam trobar un descampat on s'hi podia aparcar (i pernoctar) sense problemes. El motiu va ser que vam trobar un lloc molt bo a la vora del mar a la platja de Sant Salvador. O sigui que vam anar al Vendrell de visita i vam tornar a dormir davant del mar :-) Si voleu, quan tingui el relat fet al nostre bloc us el comparteixo. Aquesta Setmana Santa hem evitat els llocs massificats. Hem estat al Vendrell, Sant Salvador, Reus, Ametlla de Mar, Tortosa i La Selva del Camp. Enric
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|