Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarda, alguna persona sap realment el que ha passat amb l´area de Barcares que la tenia amb explotacio l´empresa Camping Card Park. No trobo informació actual del seu estat real. Tinc entes que aquesta empresa l´ha deixada.
Gracies. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres....Doncs és veritat. No surt ara en el seu llistat.
Jo hi vaig estar fa any i mig i estava molt correcte. De fet la Camping Car Park la vaig agafar en aquesta àrea. He trobat aquesta web, que no sé si està o no actualitzada, i hi ha telèfon de contacte. Pots provar de trucar a veure què et diuen... portbarcares.com/fr/menu/hebergements/aire-de-camping-car# Salut...i sort!! JordiMT One live, live it
|
|
Hola jordimt, jo cada any i passo 3/4 vegades amb una estada de 8/10 dies cada vegada. Ara desde el mes de Març no, amb el coi del "virus" no sortim.
Tothom amb diu que CPK l´ha deixada per falte d´entessa amb Ajuntament i Capitania del Port Barcares, pero el que m´interessa si es oberta o no ningu ho diu. Amb un foro Fr., a final d´Agost estaba oberta i gratis. Seguire investigant. Moltes gracies. |
|
Per informació general, aquesta área segueix oberte tot el any. La seva explotació i manteniment a passat de CampincarPark a www.aireparkreservation.com/aires-camping-car, aquesta empresa es la que a partir del 2021 es la responsable del seu manteniment. Molt bona noticia ja que segueix amb les mateixas condicions, tot el serveis inclos wifi.
Salut ... |
|
Aquest mes d´Octubre he tornat a l´área de Port Barcares amb la nova empresa de manteniment, estada de 5 dies, 15 € (sense llum 12 €), inclou aigue llum, duches, wiffi, piques renta plats, vigilancia per cámeras, esta completament reformada, molt arreglada i els llocs espaiosos i molt plans. Un molt bon lloc per descansar.
Felicitats Ajuntamnet de Port Barcares... Salutacions
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rodamon
|
|
Totes les arees de Aire Camping Car en les que he parat m'han agradat molt, entenen perfectament les nostres necessitats
Santi Enviado desde mi SM-G973F mediante Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rodamon
|