• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 2 anys 11 mesos #52195

Bona tarda, alguna persona sap realment el que ha passat amb l´area de Barcares que la tenia amb explotacio l´empresa Camping Card Park. No trobo informació actual del seu estat real. Tinc entes que aquesta empresa l´ha deixada.

Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 2 anys 11 mesos #52196

Ostres....Doncs és veritat. No surt ara en el seu llistat.
Jo hi vaig estar fa any i mig i estava molt correcte. De fet la Camping Car Park la vaig agafar en aquesta àrea.

He trobat aquesta web, que no sé si està o no actualitzada, i hi ha telèfon de contacte. Pots provar de trucar a veure què et diuen...
portbarcares.com/fr/menu/hebergements/aire-de-camping-car#

Salut...i sort!!

JordiMT
One live, live it

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 2 anys 11 mesos #52197

Hola jordimt, jo cada any i passo 3/4 vegades amb una estada de 8/10 dies cada vegada. Ara desde el mes de Març no, amb el coi del "virus" no sortim.
Tothom amb diu que CPK l´ha deixada per falte d´entessa amb Ajuntament i Capitania del Port Barcares, pero el que m´interessa si es oberta o no ningu ho diu. Amb un foro Fr., a final d´Agost estaba oberta i gratis.
Seguire investigant.

Moltes gracies.

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 2 anys 6 mesos #52222

Per informació general, aquesta área segueix oberte tot el any. La seva explotació i manteniment a passat de CampincarPark a www.aireparkreservation.com/aires-camping-car, aquesta empresa es la que a partir del 2021 es la responsable del seu manteniment. Molt bona noticia ja que segueix amb les mateixas condicions, tot el serveis inclos wifi.

Salut ...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, BIGMYCH

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 11 mesos 6 dies #52247

Aquest mes d´Octubre he tornat a l´área de Port Barcares amb la nova empresa de manteniment, estada de 5 dies, 15 € (sense llum 12 €), inclou aigue llum, duches, wiffi, piques renta plats, vigilancia per cámeras, esta completament reformada, molt arreglada i els llocs espaiosos i molt plans. Un molt bon lloc per descansar.
Felicitats Ajuntamnet de Port Barcares...

Salutacions
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rodamon

Re:Area de ac de Port de Barcares (66) fa 11 mesos 5 dies #52248

Totes les arees de Aire Camping Car en les que he parat m'han agradat molt, entenen perfectament les nostres necessitats

Santi

Enviado desde mi SM-G973F mediante Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rodamon

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12