• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vacances 2020 - Destinació Galícia fa 2 anys 6 mesos #52193

El nostre destí d'aquestes vacances ha estat Galícia. La idea inicial era anar a Oporto, una destinació que fa massa temps que tenim pendent, i des d'allà anar tornant fent la costa gallega, asturiana, cantàbrica, basca... Però la realitat ha estat una altre: pel tema COVID no vam gossar anar a Portugal (no fos cas que ens fessin fora :laugh: ) i vam decidir dedicar més dies a Galícia i tornar sense fer gaires parades.

Durant el viatge vaig intentar anar recollint les nostres "aventures" en format blog, i a hores d'ara només em falten els tres darrers dies de vacances.

Us deixo l'enllaç a la darrera entrada, per si us vé de gust llegir-ho. A banda de completar-ho, aniré actualitzant les entrades anteriors amb més dades, per tal que la informació sigui més completa.

Espero que us agradi. L'enllaç el teniu aquí: DreamTravelDream
També estic publicant els vídeos al nostre canal de Youtube, però això em portarà més temps...
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vacances 2020 - Destinació Galícia fa 1 any 10 mesos #52228

Buff, quan de temps sense passar per aquí!!! Bé, el blog evidentment ja està finalitzat, us deixo també l'enllaç a la llista de reproducció de tots els vídeos de les vacances a Galícia i rodalies, espero que us agradin i, si us vé de gust, us subscribiu al canal, que ja anem pels 300 subscriptors (tot un èxit per mi, doncs el 99,99% dels canals d'aquest tipus són en castellà): Galícia 2020
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12