• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vacances 2020 - Destinació Galícia fa 4 mesos 2 setmanes #52193

El nostre destí d'aquestes vacances ha estat Galícia. La idea inicial era anar a Oporto, una destinació que fa massa temps que tenim pendent, i des d'allà anar tornant fent la costa gallega, asturiana, cantàbrica, basca... Però la realitat ha estat una altre: pel tema COVID no vam gossar anar a Portugal (no fos cas que ens fessin fora :laugh: ) i vam decidir dedicar més dies a Galícia i tornar sense fer gaires parades.

Durant el viatge vaig intentar anar recollint les nostres "aventures" en format blog, i a hores d'ara només em falten els tres darrers dies de vacances.

Us deixo l'enllaç a la darrera entrada, per si us vé de gust llegir-ho. A banda de completar-ho, aniré actualitzant les entrades anteriors amb més dades, per tal que la informació sigui més completa.

Espero que us agradi. L'enllaç el teniu aquí: DreamTravelDream
També estic publicant els vídeos al nostre canal de Youtube, però això em portarà més temps...
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.