Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Fa dies que busco una mica d'info relativa a la pernocta en Ac dins la pròpia regió sanitària. He vist que està autoritzada a les àrees AC i càmpings, però no trobo cap info oficial que parli de la pernocta en aparcaments, carrers... en fi, llocs autoritzats tot i que no siguin específicament llocs de pernocta per AC. Algú disposa d'aquesta info? Moltes gràcies! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bones Enric72 !!
En algun lloc vaig llegir al respecte i per més que ara ho he buscat, no ho he trobat. De memòria (espero no em falli) crec recordar deia que en estat d'alarma i sempre dins la corresponent àrea o regió sanitària es podia pernoctar en els llocs a tal efecte establerts, per tant sols àrees i càmpings. Tenint en compte, clar, que la fase de desescalada ho permeti. Però com que tot canvia o ho fan canviar a cada moment, ves a saber...cal estar atents en tot moment. Salut !! Jordi One live, live it
|
|
Bon dia a tothom
El que puc afegir es que dins la regió sanitària es pot anar ara be no hi ha aigua en lloc ja que les fonts estan tancades i per tant les nostres per omplir també Exemple a Navarcles no hi ha inconvenient, venen a posar-te el llum pero no poden donar-te aigua Salutacions Els kilòmetres son felicitat |
|
No està gens clar el tema. Jo he llegit comentaris a Facebook de persones que les han fet fora, i de persones que han pernoctat fora d'àrees sense problemes. Per si de cas, de moment nosaltres només anem a llocs "controlats"
Mercè & Cia.
|