• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Carretera Toses o collada? fa 3 anys 11 mesos #52026

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Hola gent,
L'altre dia vam pujar i baixar a La Molina per la Collada i tothom anava per la carretera que va pel fons de la vall, la que passa pel poble de Toses. La coneixeu? Hi ha un petit túnel que passa sota la via del tren i posa posa 3mts.......
Paga la pena agafar-la enlloc de la tradicional Collada?
Aquí es veu el pas o túnel. Relament es veu just.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Carretera Toses o collada? fa 3 anys 11 mesos #52028

En coche seguro que si.
No la he hecho con la AC, pero con coche muchas veces. Parabamos a comer en Fornells de la Muntanya.
Las dos veces que he subido con la AC, fuimos por el Tunel.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai

Re:Carretera Toses o collada? fa 3 anys 11 mesos #52029

Jo ho he fet força cops amb l’auto ara una perfilada de 7,5m i abans amb una caputxina CI Carioca 30 no excessivament alta, fas moltes menos curves i es mes ràpid pero cuan son dies de pont o èpoques d’esqui no, ja que mes que el pont el problema es que es molt estreta i depen on et trobis un cotxe es problemàtic
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Carretera Toses o collada? fa 3 anys 11 mesos #52031

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
L'altre dia, després d'esquiar, per la collada baixàvem sols, i per Toses anaven tots. A la incorporació de Planoles la seva cua no tenia final.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Carretera Toses o collada? fa 3 anys 11 mesos #52037

Jo sempre passo per la carretera de Tosses. Porto una perfilada de 7.40. El túnel estava marcat a 3.20 fins fa un parell d'anys. Fa els 3 en els pilars laterals pel que has de passar ben centrat si la teva ac fa 3 més o més. Una caputxina normal no se si passaria, la veritat.

Respecte al trànsit, el que sempre faig és anar en el sentit majoritari. Mai se m'acudiria baixar per allà un divendres o pujar un diumenge, i ja us dic que hi passem sempre. Cal anar amb molt de compte i també procuro que quan porto gent darrera, m'aparto quan puc i deixo passar sempre. Jo no se anar emprenyant al personal i entre el col·lectiu esquiadors hi ha molt estressat

Enviat des del meu SM-G950U usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai, EvaV

Last edit: per FrancescAB.

Carretera Toses o collada? fa 3 anys 10 mesos #52054

Bon dia,

NOsaltres hi hem passat tant amb la caputxina com ara amb la perfilada, pe`ro ja vaig decidir que si anava amb l'¡AC aniriem per la Collada, ja que realment la carretera és estreta i no paga la pena l'estress quan per la Collada pots anar molt més relaxat.

I en el fons penso que depen més del volum de tránsit que no pas si és més ràpida o no, i crec que la COllada pot absorbir més trànsit que la carretera de Tosses.

SaluT
Salut, Kms i República!!!

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

Cercador

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12