Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
Aquest estiu tornant de vacances va "petar" el navegador iGO que venia preinstal·lat ja d'origen en el nostre equip multimedia al comprar l'AC. A primer cop d'ull vàrem perdre tots els POIs guardats de llocs que haviem estat, etc. No tots, però molts d'ells els tenim anotats en paper, per tant seria qüestió de tornar-los a entrar. Quan va "petar" va sortit un missatge a la pantalla dient més o menys que havia tornat a la configuració original. En principi, donava la sensació que anava bé, ja que estàvem a prop de casa i semblava correcte. Vaig aprofitar per instal·lar la nova versió actualitzada de mapes que per ACPasion podies baixar, ja que el sistema feia temps es queixava que la versió de mapes era molt antiga i desfasada. I un cop feta l'actualització, no hi ha manera que funcioni correctament. Durant una estona (variable en durada cada dia) va correctament i de cop i volta surt el missatge que no ha trobar l'arixiu "detour.spr" (no puc assegurar que sols sigui aquest) i surt de l'aplicació. Entenc per tant que potser quan va petar per primera vegada a finals d'estiu, la instal·lació va quedar "danyada" i inestable. I aquí la pregunta, algú de vosaltres em pot dir com aconseguir la versió o una copia estable i operativa del navegador iGO? Intentaria fer com si fos una primera instal·lació, tot nou, etc. Per cert, l'equip que tinc és un XTRONS i com a Sistema Operatiu duu WinCE. Salutacions a tots...i gracies per endavant!!! JordiMT One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Yo tengo el IGO primo.
Hice la actualizacion de AC pasion y me ha dado problemas. Es mucho mas completa, mas de 6 gb, cuando la original es 3,6 gb. Ayer borre de la actualizacion los mapas que no tengo previsto utilizar. Islandia,, Rusia, Ucrania y demas. Tengo que pronar si asi no se me cuelga. De todas formas, y esto es lo que quizas te interese, tengo una copia de seguridad del original. Si me sigue fallando lo reinstalare, total es del 2017 y la actualizacion del 2018. si te interesa, ya me lo diras Es el IGO primo Prueba el borrar mapas que no vayas a utilizar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tonio.
|
|
Gracias Tonio!!
Yo también actualizé sólo los mapas de paises con posibilidades "realistas" a corto plazo de poder necesitar, pero ni con esas. Por otra parte, desconnozco las diferencias entre iGO e iGO Primo. ¿Sabes que requerimientos tiene iGO Primo? Mi equipo lleva Windows CE, no Android. Saludos, One live, live it
|
|
Lo desconozco. Solo se usarlo y no del todo.
La proxima vez que vaya a la ac , mirare si encuentro esa informacion. Yo lo que puedo ofrecerte es la copia. Saludos
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Per AC Pasión corren versions de prova, que deixen de funcionar als pocs mesos.
A mi em falla sovint, però tornant a copiar els fitxers a la targeta, torna a funcionar. Només porto els mapes dels llocs que visitaré en els propers 3 mesos. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
Hola mireu aquest fil per si es del vostre interes...............
totcamping.cat/forum/tecnica/47689-gps-o-app?start=20
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Merci Tonio !! Quedaremos si te parece para poder probar el iGO Primo. Miraré de verificar que pueda funcionar en WinCE Gracias por anticipado!! One live, live it
|
|
Bones Toti, Vaig probar en el seu dia amb la tablet que tinc, però es quedava curta de RAM. Gracies de totes maneres!!! Salut!! One live, live it
|
|
Cuando quieras, si no tengo visitas medicas, las mañanas las tengo libres.
He escrito este mensaje varias veces y no aparece. Quizas luego aparezcan todos. Saludos |