• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Nevera en ruta fa 3 anys 5 mesos #51954

Circular sabiendo que lo llevas todo legal da mucha tranquilidad
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tonio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nevera en ruta fa 3 anys 5 mesos #51958

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
La nostra nevera ja va per a 13 anys i sempre que anem en marxa (12V) i ens aturem triga uns minuts en posar-se a gas. Cap perill en una benzinera.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Nevera en ruta fa 3 anys 5 mesos #51974

Hola.
Jo abans de sortir, el dia abans, conecto la nevera al parquing de l'autocaravana a 220, d'aquesta manera, m'asseguro que per l'endema estará fresca o freda, abans de marxar, la conecto a gas mentre preparem l'autocaravana i quan marxem, la poso a 12, entre el dia anterior i la conexió a gas, m'aguanta molt be, quan arribo a alla on vull anar si hi ha 220, no m'ho penso i me conecto i més al hivern per l'estalvi de gas i sino tiro de gas fins que marxem, a mi me funciona prou bé.

Salutacions
Josep Lluis
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12