Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Tens raó, he tingut problemes amb el DRIVE i ho vaig esborrar
![]() Ho penjo de nou: drive.google.com/file/d/1W2E9VM0KdXk5TFRGg_k6V9JXvnByFtX3/view?usp=sharing drive.google.com/file/d/1MjCCzcmbQlGLfNMJBcgc0bjvsUE1XKzx/view?usp=sharing Salut! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia,
jo tampoc ho puc veure, ni el video ni la imatge Salut, Kms i República!!!
|
|
D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
Podeu tornar a provar a veure si es veu? Merci! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Calton
|
|
Hola BIGMYCH , Jo si veig els videos i la foto, que per cert et felicito pel brico de la aixeta, está molt ben pensat .
Gracies per compartir-lo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|
|
HOla,
ara si que ho he pogut veure. m'agrada l'aixeta que t'has fabricat..... Salut, Kms i República!!!
|
|
Bones BIGMYCH, Vas poder provar si aquests connectors de manguera de jardí (GARDENA per exemple dir una marca) molt habituals per aquí van bé en aquella presa francesa? He anat preguntant per aquí respecte a aquest tipus de connector i un que treballa en manteniment industrial em va dir que son uns connectors semblants als de jardí habituals però no iguals, que potser podrien obrir el pas d'aigua però que probablement vessaria amb més o menys força en base a la pressió de sortida del circuit. Salut !! One live, live it
|
|
Hola a tots, vaig provar de endollarlo i quedava ben apretat, no ho vaig provar amb aigua.
Per cert, la aixeta 2€ al Leroy + una reducció de 3/8 famella a 1/2" mascle de llauto + dos preses tipo gardena de 1/2" Coneixo les que diu el teu company son mes industrials i no es troven a quansevol lloc, no crec que fosin d´aquest tipus Salutacións D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per BIGMYCH.
|
|
|