• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51864

Bones,
Aquest estiu voltant per part de la zona dels Alps Francesos m'he trobat un parell o tres de vegades amb una presa d'aigua que no havia vist encara, o bé no m'hi havia fixat que també pot ser.

Els "postes de servei" que la tenien eren o es veien força nous, o sigui que entenc molts anys no tenen.
Per si hi heu estat, us comento un parell que recordo. El tercer ara no hi caic.
Un estava al punt de servei del Carrefour que hi ha a peu mateix de carretera just després de l'enorme parking del Telefèric de L'Aguille du Midi.
Un altre al punt de servei de l'aparcament del Telefèric dels Grands Montets a Argentières, que per cert està tancat i encara hi ha per més dos anys segons ens van dir.

Adjunto la foto d'ell...

Arxiu adjunt no trobat

El coneixeu?
Sabeu quin "connector" cal tenir per poder connectar i omplir aigua?
No hi ha aixeta ni botó a prémer. Entenc que al mateix connectar deus obrir el pas de l'aigua.

Un cop a casa m'he adonat que no vaig caure en provar si els típics connectors de manega que fem servir aquí eren vàlids.

Salutacions!!
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51866

jordimt va escriure: Bones,
Aquest estiu voltant per part de la zona dels Alps Francesos m'he trobat un parell o tres de vegades amb una presa d'aigua que no havia vist encara, o bé no m'hi havia fixat que també pot ser.

Els "postes de servei" que la tenien eren o es veien força nous, o sigui que entenc molts anys no tenen.
Per si hi heu estat, us comento un parell que recordo. El tercer ara no hi caic.
Un estava al punt de servei del Carrefour que hi ha a peu mateix de carretera just després de l'enorme parking del Telefèric de L'Aguille du Midi.
Un altre al punt de servei de l'aparcament del Telefèric dels Grands Montets a Argentières, que per cert està tancat i encara hi ha per més dos anys segons ens van dir.

Adjunto la foto d'ell...

Arxiu adjunt no trobat

El coneixeu?
Sabeu quin "connector" cal tenir per poder connectar i omplir aigua?
No hi ha aixeta ni botó a prémer. Entenc que al mateix connectar deus obrir el pas de l'aigua.

Un cop a casa m'he adonat que no vaig caure en provar si els típics connectors de manega que fem servir aquí eren vàlids.

Salutacions!!

No es veu l´imatge Jordi
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51867

Bon dia!
Jo tampoc la veig.
Saps com es deia l'àrea o la població? tal vegada així podrem trobar, via internet, l'àrea i les seves característiques.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51870

A veure si es veu ara...
En la previsualització la veig, clar que en el misstage inicial també...:unsure:
One live, live it
Adjunts:

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51871

MarceCRN va escriure: Bon dia!
Jo tampoc la veig.
Saps com es deia l'àrea o la població? tal vegada així podrem trobar, via internet, l'àrea i les seves característiques.
Salut i encert!

Bones MarceCRN,
Un està a Chamonix, poste de serveis per a ACs al Carrefour que hi ha a l'entrada i a tocar de l'aparcament del Telef'eric de l'Aguille du Midi.
L'altre a Argetières, poste de serveis per a ACs a l'aparcament del Telefèric dels Grands Montets.

Salut !!
One live, live it

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51873

jordimt va escriure:

A veure si es veu ara...
En la previsualització la veig, clar que en el misstage inicial també...:unsure:

Jo les preses d´aigua que conec, tan de plastic com aquesta metálica, no sembla que porti válvula que s´obri quan conectes. A casa si que tinc una manguera que porta una presa a la punta que la pots tindre amb presió i no s´obre fins que no poses el mascle, pero sempre acabas mullan-te una mica... je je je
Adjunts:

Last edit: per BIGMYCH.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51874

És com els connector d'aire a pressió, entenc que va sense aixeta i que necessites le mascle per acoblar-lo i que surti aigua. Jo no n'he trobat mai cap, haurem d'esatr atents per si van proliferant i anar preparats.
Salut, Kms i República!!!

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51884

Uau! això és hihg-tech!
L'habitual és trobar els connectors que anota el Bigmych.
La Montse , la meva senyora, assegura que això l'hem trobat en algun viatge per Europa (o aquest estiu o el passat...jo no ho recordo) i té l'avantage que et connectes i no cal aixeta, això sí, en el moment que et conectes l'aigua surt ...al lloro! que l'aigua surt directament, i la Montse em diu que jo em vaig posar xop ( suposo que el trauma de la remullada m'ha fet oblidar l'experiència :-D ). Jo no ho recordo, però si em vaig connectar ho vam fer amb els connectors habituals que carreguem:

Jordimt, vas veure algun autocaravanista connectat a aquesta sortida? com ho feia?

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51886

MarceCRN va escriure: Jordimt, vas veure algun autocaravanista connectat a aquesta sortida? com ho feia?

No Marce, en cap de les ocasions hi havia ningú fent-la servir.

Miraré aquest connectors d'aire a pressió que comenteu per veure si poden ser els mateixos. Per una altre banda i en aquesta mateixa línea m'han fet saber que hi ha connectors "semblants" que es fan servir tant per aire a pressió com per a aigua.
Connectes el mascle i ja tens el flux del servei.

I efectivament com diu Kabretes, és per anar preparat. Per sort, nosaltres en aquells punts no ens va caldre omplir aigua, sols vàrem buidar grises i negres. Però si ens hagués fet falta omplir, potser hauriem d'haver esperat a l'arribada d'algun company preparat que ens deixés fer servir la seva mànega. (Com m'arrepenteixo no haver atinat a provar si amb un dels que habitualment duem podíem fer el fet)
One live, live it

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51893

Hola,
sobre anar preparats en això de les connexions hidràuliques jo fa anys vaig trobar uan mena de "connector universal" que m'ha anat de fàbula per collar la manguera a aquelles aixetes que no tenen rosca per cargolar el connector. És l'andròmina de l'esquerra de la foto, per allò que una imatge val més que 1000 paraules:

té una mena de maneguet ajustable, amb una abraçadora de tota l vida, a l'aixeta en qüestió i la sortida és el mascle habitual de les connexions de jardineria. El fotut és que ja no les he tornat a veure en ferreteries o botigues de jardineria, i la que tinc ja està una mica atrotinada... a veure què dura.

Salut i encert!

Last edit: per MarceCRN.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51895

Bones MarceCRN,
Sí, en això d'anar preparats crec que tots duem més o menys un petit arsenal per a no tenir problemes en agafar aigua. De fet, la raó d'aquest post és precisament dur aquesta "connexió ràpida" pel que pugui ser...

Al respecte de l'andròmina que dius, la pots trobar fàcilment a les botigues d'accessoris i productes del nostre sector. Hi ha diferents models o variants. A modus exemple et passo aquest.de la imatge, que crec és semblant.
L'he trobat a aquí...micasaconruedas.com/agua-sanitarios-accesorios-wc-grifos-liq...utocaravana-camping/
...però ja et dic, a la majoria de botigues del sector, i també a ferreteries l'he vist.
Jo vaig fer-me'n un amb un tros de càmera de bicicleta i el connector típic de mànega.

I com a curiositat del petit arsenal que duem, aquest estiu vaig haver d'improvisar un nou estri que de moment a la caixa ha quedat, un embut per a l'AC.
Una ampolla d'aigua de 1,5 lit. tallada per la part posterior de biaix. D'aquesta manera, el coll de l'ampolla el posava ja inclinat a la bocana d'aigua, i la garrafa que anava omplint successivament la buidava per la part tallada de biaix, sense caure a terra ni gota.

Salut!!
One live, live it
Adjunts:

Re:Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51896

Bon invent Marce el veig molt útil, en cuan al nou sistema d’areas per posar aigua jo també mel vaig trobar a bagneres de Luchon, es un sistema similar a les connexions de l’aire per inflar rodes allà a mes es tenia que pagar per que sortís l’aigua i com tu jordimt també tenim un embut amb colce flexible que ja vam comprar per la nostra primera auto cuan pràcticament no hi havien areas enlloc, ames una garrafa de font ella 8l plàstic dur que sempre hens acompanyan i evidentment hens van salvar a bagneres
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51897

Bon dia,
i sí senyor, si fa no fa és aquesta la connexió de què parlava, jordimt. I el preu sembla normal :-).
Gràcies per compartir!

Re:Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51898

La setmana que ve, anire a Bagneres de Luchón i ho provo segur. A on es compren els JETONS o le Fitxes per l´aigua. Jo encara en tinc un dels antics, un tros de plastic que valia per dues vegades
A veure si puc fer fotos i provar-ho.

Salut i Km!

Re:Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51902

BIGMYCH va escriure: La setmana que ve, anire a Bagneres de Luchón i ho provo segur. .../...
A veure si puc fer fotos i provar-ho
.

Perfecte BIGMYCH !!!
A veure si anem traient l'aigua clara d'aquest connector... (mai més ben dit)

Salut !!
One live, live it

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51947

Bueno companys, ja he vist in-sittu la presa d´aigua de Bagneres de Luchón.
No he agafat aigua pero ja estic preparan els accesoris per portar a la AC
He posat un arxiu de video, no se si el podreu obrir.
Quan prepari els accesoris, ya pujare fotos

Digueu si es veu o no...

drive.google.com/file/d/1P7dR6pMyZoqqya0ciZNZD5zogTDJSCYo/view?usp=sharing

Aqui podeu veure el terminal per pagar el PK 5€ 24/h també l´aigua (VEURE IMATGE)

drive.google.com/file/d/1dDLT_lP16z8qTO1mXJpPdGA3poUY36No/view?usp=sharing

Salut i Km!
Adjunts:

Last edit: per BIGMYCH.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51948

Es veu perfecte, hem posarė a rumiar per combinar peces i funcioni
Gràcies.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51952

Nosaltres també portem mil i un accesoris per la mànega i finalment el mes útil es una regadora de jardi de 12 litres que ens permet agafat aigua quasi de tots llocs, desde aleshores crec que no he tret la mànega del ser lloc.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51955

Bon dia!
i és cert això que diu el XaviF. Nosaltres també carreguem un bidonet (amb coll llarg cargolable) per agafar aigua de qualsevol lloc. Exemple: en algun lloc de Romania ...

I ja posats, per si serveix a algú més: també carrego un fragment ( 1 m aprox) , de mànega corrugada gruixuda (diàmetre 3 cm aprox.) que es pot cargolar a la sortida d'aigües grises. Alguna vegada m'ha vingut de conya per buidar grises, especialment en aquelles àrees que posen difícil acostar-se al desguàs de grises de l'àrea

, per sort cada vegada n'hi ha menys d'aquestes.

Salut i encert!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, BIGMYCH

Last edit: per MarceCRN.

Presa d'aigua vista a França fa 3 anys 8 mesos #51960

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46

BIGMYCH va escriure: Bueno companys, ja he vist in-sittu la presa d´aigua de Bagneres de Luchón.
No he agafat aigua pero ja estic preparan els accesoris per portar a la AC
He posat un arxiu de video, no se si el podreu obrir.
Quan prepari els accesoris, ya pujare fotos

Digueu si es veu o no...

Jo no ho puc veure, diu que no existeix,

drive.google.com/file/d/1P7dR6pMyZoqqya0ciZNZD5zogTDJSCYo/view?usp=sharing

Aqui podeu veure el terminal per pagar el PK 5€ 24/h també l´aigua (VEURE IMATGE)

drive.google.com/file/d/1dDLT_lP16z8qTO1mXJpPdGA3poUY36No/view?usp=sharing

Salut i Km!

Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12