Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa una estona que m'he quedat, ens hem quedat, glaçats. Ens arribava la terrible notícia de que en Pere, en "Homer", la parella de la Marta, ens deixava a causa d'una sobtada malaltia.
Va ser un dels primers amics que vam fer en aquest fòrum. Sempre somrient. Bon viatge, amic. El comiat serà demà dissabte al tanatori de Bellvitge. A nosaltres ens agafa molt lluny i no podrem ser-hi. Tot i que hem enviat un missatge de condol a la Marta, doneu-li una abraçada, de part nostra, si la veieu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per merce67.
|
|
Nosaltres també estem glaçats.
També vull escriure un missatge a la Marta ara tot seguit. Un tràngol que et desballesta de sobte. Fa dies que no coincidim, però no tinc una imatge d'en Pere que no sigui rient. També som lluny, si algú demà veu la Marta feu-li si us plau una abraçada ben forta. Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
La Marta fa uns dies ens va comunicar la seva gravetat, però pensàvem que es recuperaria.
Aquest matí ens ho ha comunicat Jordi, Picaxo, tot i sabento ens hem quedat de pedra. Sempre recordarem la seva manera de ser alegre i tranquil |
|
Yo me entere ayer domingo.
Me quede en blanco. No se expresar lo que siento, solo me sale "que estoy hecho polvo" Contacte con Jepi, que hacia años que no hablabamos, me envio un mensaje dandome la noticia. Un abrazo Marta y familia, un fuerte abrazo y.... pa'lante. |
|
el nostre més sincer condol per la família i amics
descansi en pau Salut, Kms i República!!!
|
|
El meu condol a tota la família i amics. DEP.
|