Benvingut,
Convidat/da
|
|
L'inversor de 300w que portavem ha dit prou i en tornar de vacances comprarem un de nou.
Em podeu fer cinc cèntims de què porteu. Tenim placa solar i no tenim aire condicionat ni portem tv. De vegades portem l'ordinador, i altres andròmines, i voldria poder portar una cafetera.. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per poder portar cafetera (o ventiladors) cal un inversor d'ona sinusoidal. Els barats fan una imitacio però no arriben a fer la forma que té el corrent que tenim a casa, i aquests aparells són molt exigents.
A més, per una Nespresso o similar, cal que aguanti 1300W. I això és molt, el problema el tindràs llavors amb les bateries, amb memys de 200Ah no faràs.. i això, quan estiguin ben carregades, dóna per dos cafès i gràcies. Fa temps que no ho miro, però a micasaconruedas en tenien un no massa car, anunciat com a apte per Nespresso. Edito: Per exemple: micasaconruedas.com/ca/energia/inversors-ac-dc-12v-220-autoc...secadors-de-cabells/ I aquest té (segons el text) la possibilitat de te ir 220V als mateixos endolls que tens ara. Jo prefereixo portar un endoll apart, amb el que gasta, no vull que ningú endolli res pensant que estem connectats a 220V. Jo porto un Fraron, té 7 anys i sempre ha anat bé, era el més barat que vaig trobar. Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
Gràcies. El nostre era un Fraron també, però s'ha mort.
Al final potser, per fer-nos un cafè, no paga la pena comprar un que costi molt més. Investigarem Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
El problema que jo he tingut, i no se si a vosaltres us passa el mateix és que si en portes un de potet de veritat, quan el conetctes fot molt soroll i moltes molt.
Per tant anem tirant amb un de 350 comrpat a norauto i amb aixo conectem mòbils, ordinador i altres maquinetes i per la tele en tenim un de 150 i que només conectem en les poques ocasions que mirem la tv la cafetera l'hem agafat en un parell d'ocasions en els últims 13 anys, si és que anèvm de càping, mentre tant reim d'oroley que va prou bé sort!! Salut, Kms i República!!!
|
|
Nosaltres fa molts anys que portem un inversor de 1000 watts (Waeco Perfect Power) i mai ha fet gens de soroll.
És suficient per al microones, tot i que el fem anar amb el motor engegat o no el fem anar. Està instal.lat de forma que alimenta tots els endolls de 220V de l'auto. Com que no és suficient per a la Nespresso, vaig comprar una Handpresso, que va a 12V i també la fem anar amb el motor engegat o no la fem anar. Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
El meu Fraron mai ha fet soroll. Una mica el ventilador algun cop, però quasi res.
Fer-lo servir amb el motor engegat va bé quasi sempre... fins el dia que demanes més de 50A de la part de cabina... llavors petes el fusible i deixa d'anar la nevera en marxa, i no carrega la bateria del motor quan connectes a 220V... ens ha passat un cop, ja (normalment no demanes tsnt com 50A, però) Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
Nosotros tenemos la AC desde primeros de junio, tenemos un inversor de 600w, no lo utilizo para nada. La TV a 12 V, los moviles al usb. No llevamos ordenador, con el movil mas que de sobras y la cafetera oroley.
No le veo utilidad. Lo unico que le veo, es para un secador de pelo para mi mujer, pero de necesitarlo, creo que es mejor opcion el IXOO a 12 V y calefaccion. ¿ alguien tiene un secador IXOO? |
|
Quan vaig comprar l'autocaravana portava un inversor de corrent de 2000W d'ona rectificada. Servia per fer anar el microones i l'assecador de cabell però amb la Nespresso no hi havia manera. Vaig llegir que alguns aparells electrònics (com la nespresso) necessiten inversors d'ona pura.
Vaig comprar aquest: www.amazon.es/gp/product/B0722HJMZS/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&th=1 per 210€ el mes de març. De moment va perfecte amb la nespresso. No fa soroll excepte quan el fas servir molta estona que engega un ventilador. Porto placa solar però sobretot quan haig de fer servir el microones més de 2 minuts poso en marxa en motor de l'AC. Per protegir les bateries, quan arriba a 11v s'apaga sol i alguna vegada m'havia passat usant el microones. Me'l vaig instal·lar jo i no vaig tenir cap problema. Salutacions! Aniol |
Last edit: per anioliver.
|