Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
Davant de casa ho tinc molt difícil i complicat (a part que les ordenances municipals crec no ho permeten) rentar l'autocaravana per fora. Per això, sabeu d'algun lloc on es puguin dur a rentar més o menys bé pel Vallès? Jo sols sé de LLevant Park a Parets. Hi ha un parell de box amb rentat a pressió amb llança per a camions. He vist que tenen una passarel·la lateral aixecada un metre amb la que espero es pugui arribar al sostre. He sentit parlar que hi ha llocs amb els "rodillos" típics, però per a rentar autobusos. Aquí potser seria factible, I un altre tema pel que fa al rentat a un d'aquests llocs. Els que hi aneu, tapeu les reixetes d'aireació de la nevera i porta d'accés? Havia pensat de posar un plàstic temporal que les tapés enganxat amb cinta de carrosser. Salutacions, JordiMT One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, a L´Alba Caravaning que esta a les Franqueses, entre Granollers i Cardedeu hi ha un Area amb vuidat de grises i negres i un lloc on rentar l´auto amb monedes de 1 euro. Te pasarela bastant elevada que pots arrivar a tot el sostre.
La pega es que es nomes aigua freda a presió, sense sabó ni res, Pero pots fer servir el lloc per netejar tota la AC , omplir d´aigua etc sense prese, es aqui: www.google.es/maps/place/41%C2%B037'28.7%22N+2%C2%B019'20.9%...636!4d2.322482?hl=es Unnamed Road 08520 La Roca del Vallés, Barcelona 41.624636, 2.322482 Jo abans anava a "la ballena" ara es diu AUTOLIMP24H a Granollers pero quan veuen que no fas servir la llança, ja miren si has acabat, tambe hi ha pasarela i m´agrada perque la ultima esvendida la faig amb aigua desmineralitzada y el secat el faig "al viento" a 110 per la autopista... je je je La de Granollers es aqui: www.google.es/maps/@41.5951232,2.2832977,3a,75y,182.57h,89.1...7i16384!8i8192?hl=es AUTOLIMP24h Avinguda d'Europa, 11, 08401 Granollers, Barcelona 41.595066, 2.283404 ** No tapo res, ni nevera, ni porta ni reixa del butano. Nomes miro de enfocar la llanç cap avall com si plogues, mai de front. Salut i Km! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per BIGMYCH.
|
|
Merci BIGMYCH !!!
Donaré un tomb per aquest dos llocs que indiques. Sempre és bo tenir diferents possibilitats, alternatives, etc... Salutacions!! One live, live it
|
|
Bueno Jordi, si descubreixes algún altre lloc als alrededors, ho pots compartir tambè aqui.
Vinga! Salut i Km D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
Hola
A St Fost hi havia un lloc. Fa temps que no hi vaig, no sé si està igual. LavaloTodo.net, Area Sant Fost Àrea Serveis, Carrer de Barcelona, 180, 08105, Barcelona 680 54 72 54 maps.app.goo.gl/JnTA6n9TvP3W74ih9 Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|
|
A l'entrada de Santa Coloma de Farnês (a ma esquerra) hi ha un taller i botiga de recanvis que tenen tunel per rentar camions I un noi que per uns 30 euros ens ha rentat varies vegades la AC amb el xarter a presió. La AC ha quedat molt neta, però hem de tenir cura de posar algun plàstic sota les claraboies si no estem segurse que son estanques del tot ja que pot entrar una mica de aigua bruta amb la presiò de l'aigua.
Salutacions!!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
A Montcada i Reixac, a tocar de la C17 hi ha un renta cotxes on hi ha un espai per autocaravanes amb passarel·la. Auto Carrer Can Milans, 26
Hi anem sovint. La pega, és que la màquina traga monedes a la velocitat de la llum... Algú ha provat una empresa que te la venen a rentar "a casa"? Em sembla que es deia camper-net. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Last edit: per nouespai.
|
|
En Parets del Valles, hay una gasolinera y zona de camiiones, donde hay autolimpieza, tando de coches, como de AC, con rampa elevada.
|
|
Hola!
jo anava a dir la que apunta Nouespai, així que només anotaré ubicació per si interessa: goo.gl/maps/i1wiJT2P9euq7tTz9 (està al costat del McDonalds) I sobre reixetes de nevera i altres zones sensibles( claraboies, finestres, etc) procuro no acarnissar-me amb la llança per no dir que les evito i després hi passo un drap amb aigua i sabó. Salut i encert!.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Nosaltres no som de la zona del Vallés i no en coneixem cap per la zona.
Però si hi ha algú de la zona del Garraf, al neteja cotxes que hi ha a dalt del Polígon les Pruelles (urbanització Mas Alba, Sitges) hi ha una plataforma alta amb llança. Jo hi he anat 1 vegada i em falta una mica d'alçada a la plataforma per arribar bé a dalt del sostre. La ubicació és aquesta: Elefante Azul Avinguda Camí Pla 31, 43, 08870 Sitges, Barcelona maps.app.goo.gl/N8uBo2HhwaxjRtix9 Salut!! Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk |
|
Bones,
Vaig prenent nota de les diferents opcions que heu anat comentant... Gràcies!! Per la meva part, comentar que abans de marxar de vacances vaig anar a l'opció que havia proposat jo mateix de Llevant Park a Parets de Vallès i us dono la meva impressió:
Si no recordo malament, dues places on podem rentar ACs simultàniament. Hi ha dues llances d'aigua a pressió a cada lloc, a dreta i esquerra. Els passos elevats també estant a dreta i esquerra. Hi ha diferents opcions de rentat: sols aigua, aigua i sabó, desmineralitzada i algues coses més que no recordo.
El més fotut per a mi. Les rampes laterals no son prou altes com per poder rentar correctament el sostre L'espai lateral on pots estar amb la llança rentant l'AC no és massa gran i fa que sigui poc còmode A la propera, provarem un dels altres llocs comentats a veure què tal. Salutacions, One live, live it
|
|
Jordi, prova la del Area de autocaravanes de L´Alba que vaig possar, la plataforma es prou alta i arrivaras a tot arreu del sostre, apart tenen dos raspalls llargs. La pega es que nomes es aigua freda i sense sabó, pero amb un Fairy es renta la mar de be. Salut i Km! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
La majoria de benzineres de l’àrea de Guissona tenen llança per Camions i solen ser d’aigua calenta a mes el gasoil està be de preu
Salutacions Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Buscant buscant he trovat aixo:
www.cened.cat/bigwash-tunel-de-rentat-per-a-vehicles-industrials/ Parlan d'autocaravanes, no se que pensar i si provar-ho o no Salutacions |
|
No sé si aquesta gent ho farà bé o no però hi ha unes quantes faltes ortogràfiques a la web que fan mal als ulls
![]() De totes formes, a mi em faria cosa ficar-la en un túnel pel tema de les reixetes de la nevera i la placa solar. Mercè & Cia.
|
|
Hola
Per el que dius segur que ho renten amb aigua geminada i no amb aigua osmotitzada. Ja,ja Salutacions Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
|
Jo l’havia portat alguna vegada a un túnel de rentat automátic a Ripollet, situat al costat d’una benzinera Repsol.
CR B-141, 0,430, 08291 Ripollet El raspall superior el regula en alçada un operari, que l’aixeca quan pasa sobre l’antena de ràdio i la de TV. Si no recordo malament, no hi ha assecador. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
I per les reixetes de la nevera i l'extractor de fums de la cuina, no us entra aigua si el passeu per un túnel de rentat?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola, soc de Ripollet i rarament veig rentar algún vehicle i menys AC´s, com diu el company, NOUESPAI entrara aigua per las reixetes si o si. Home si portes la AC molt "guarra" potser, pero la bruticia es possa mes al sostre i amb un bon respall i un bon "manec" + KH7 tot net i polit... je je je
Salut i Km! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
Last edit: per BIGMYCH.
|
|
Hola, jo la rento a l'Esclat de Malla. Fins i tot tenen un lloc amb una plataforma elevada per arribar bé al sostre
|