• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Landes, Bordeus fa 3 anys 10 mesos #51762

Hola
Tinc l'Elna al taller a arreglar un parell de cops que tenia. Com que posaré l'anunci quan en surti (en teoria, aquesta setmana...), en principi les vacances d'aquest agost encara seran en AC.
Volíem anar a Escòcia, però fa unes setmanes vam canviar els plans, i vam decidir fer una cosa molt més propera (i assequible). Com que no hem vist mai la part oest de França, sembla una molt bona opció... sense arribar molt al nord, potser Bordeus sigui el màxim de lluny.

Buscaré relats però accepto suggerimients extres :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Landes, Bordeus fa 3 anys 10 mesos #51763

Bones Xavi_ZixxeR,

Landes i Bordeus, no ho conec. No hi he estat mai (per ara)

Tanmateix però, una zona prèvia i més aprop encara que sí puc recomanar és el Departament dels Pirineus Atlàntics, que el formen el Pais Basc del Nord i el Bearn.
A mi particularment és una zona que m'atrau molt i molt, però clar, tot depen del que busquis.

Pots entrar per "Somport" i ja fer la primera parada a Bedous (o abans i tot), i des d'aquií anar parant i circulant per totes les carreteres petitones que vulguis, anar fent cap al Pais Basc del Nord i acabant a les platges de Sant-Jean-de Luz fins a Bayonne.
Òbviament a la zona de platja, moltíssim més de gent.

Salutacions!!
One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 10 mesos #51765

Nosaltres hem estat a la Duna de Pilat (curiosa, molta gent però està molt bé), a alguns punts d'Arcachon menjant ostres, a Sauternes i voltants (vins) , i Canal de midi (algun tros es pot fer en bici, no ho hem fet, però).

A veure si alguna cosa us serveix

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Landes, Bordeus fa 3 anys 10 mesos #51766

Bon dia!
Les Landes és un bon destí d'estiu: ben a prop de casa nostra, proximitat de la costa i facilitats als autocaravanistes...i temperatures més suaus, si el canvi climàtic ho permet.
Nosaltres la vam visitar al 2015 i tenim un bon record. I el suggeriment del jordimt és molt bo, alló de fer alguna etapa a Iparralde. Si pots carregar bicis, no les oblidis que també hi trobaràs molt carril bici.

El relat del nostre viatge és aquest: www.autocaravana.cat/2016/06/viatge-les-landes-amb-autocaravana.html

Salut i encert! I bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 9 mesos #51793

Bé, gràcies a tots. A veure com va la cosa. Creuarem per Andorra, i cap a l'oest, i anar pujant fins a Bordeus.
Bones vacances a tots!

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 9 mesos #51798

Hem fet una mica de Landes (Vieux-Boucau i els pobles d'uns km més al nord, en bici). I ara Bordeus, ens està agradant molt.
Des del càmping del llac, en bici o transport públic (bus+tram), és fàcil anar al centre (millor en bici, per temps i per horaris del bus). Quasi tot carril bici, i quan no, cap problema.
D'aquí a un parell de dies, tornem a fer costa atlàntica de baixada.

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 9 mesos #51799

Si podeu acosteu se a saint Emilion capital del vi i poble maco
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 9 mesos #51800

Gràcies. Ho hem vist quan ja érem més al sud. Ara a prop del far de Contis.

Re:Landes, Bordeus fa 3 anys 8 mesos #51830

Bé, final del viatge.
Bordeus, molt maca. Càmping del llac a 8 km, molt fàcil en bici i bastant fàcil en bus més tramvia.

Paradeta prop d'Arcachon, visita ostrícola (museu de l'ostra, curiós veure com les crien, no és posar alguna cosa a l'aigua i prou), i provar-les in situ a Port Larros.

La Duna de Pilat, espectacular.
La resta, ens ha agradat molt. Gens monumental (far de Contis com a únic edifici, ecomuseu de Marqueze, corrent d'Huchet com a visites destacables).
Zona molt xula per fer en bici de poble a poble, surf, tranquil·litat.
Àrees sempre, i cal arribar abans de les 18h per trobar lloc (més tard pots tenir sort, però te la jugues). Res de pernoctar fora d'àrees o càmping.
Han mort les bateries d'habitacle i motor, de seguida vam trobar un Norauto amb AGM adients, la del motor va tirant sota mínims i la canvio aquesta setmana o la propera (porto un arrencador petitó des de que vaig haver de tirar assistència a la trobada de Bèlgica, no em preocupava massa si no arrencava).

Ha estat el primer viatge (de vacances) sense el gran, estic content que vingués fins els 21 anys.

A més, ha anat de nassos per practicar el meu francès (abans xapurrejava inventant un 75%, amb més o menys encert, ara faig 1h a la setmana i m'ha agradat veure la diferència en un any). Això sí, amb turistes de just al sud (suposo que majoritàriament del País Basc), per allà el nostre primer idioma estranger hagués estat suficient, si no parleu francès no tindreu problemes).

Si tot va bé, ha estat un bon darrer viatge. Repetiríem.

Ens queda potser alguna sortida d'una nit (volei a Lleida, potser, si encara no està venuda, una cursa a Donosti el novembre).

Ja he posat preu etc al post dient que la venc, i anunci a wallapop. A veure com va.

Si algú vol info de Landes o Bordeus (a Bordeus hi torno un cap de setmana d'octubre, per una cursa, a més), que ho digui per aquí.

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Last edit: per Xavi_ZixxeR.

Landes, Bordeus fa 3 anys 8 mesos #51831

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres vam estar fa uns anys i ens va agradar també. És un bon destí.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12