Benvingut,
Convidat/da
|
|
Buenas ... No sé si es el sitio adecuado y con permiso de los administradores os pasó un nuevo grupo de telegram de ac Catalunya autocaravanas la idea es crear club de autocaravanas gratuito el objetivo es generar un grupo lo suficientemente grande como para poder generar algún tipo de carnet y luchar por descuentos etc etc... Cuando veíamos los ingleses en Vilanova y sus rallyes nos dan mucho que pensar t.me/joinchat/LFQxmxTFbUqnbe17DP69vw
Enviado desde mi Redmi S2 mediante Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia !
i enhorabona per la idea. I ja anireu explicant com va tot i que accions aneu impulsant, ja sigui en aquest fòrum o des d'altres llocs. Jo sóc de l'opinió que tot col·lectiu, sigui del que sigui, necessita organs que representi les seves aspiracions, i en el món de la pràctica de l'autocaravanisme hi ha molt camí per recórrer. Al seu dia, amb la 1a autocaravana, que em vaig fer soci de l'UCC.cat, on tenen a la seva secció d'autocaravanes un grup de gent força actiu; no deixeu de contactar-hi per buscar complicitats i treballar conjuntament; igual que amb el Lleure Camper Club, un altre club veterà (d'aquest no tinc tantes referències, no el conec tant). Salut i encert! i molta sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
En sí la gran majoria de clubs cobren .... I sempre uns i altres treuen profits a costa dels.demes... una estructura piramidal jerárquica amb pot sentit campista o cooperatiu ...l.ideia de la.ma blava és un club gratuït amb radicalitat democràtica i amb transparència sense interessos amb un esprit cooperatiu...
Enviado desde mi Redmi S2 mediante Tapatalk |
|
Hola Ivan,
són molt encomiables aquests principis que esmentes: esperit cooperatiu, transparència, gratuitat pels associats... Una idea peregrina: segur que molts autocaravanistes, per temes disponibilitat no puguin implicar-se personalment en aquest projecte, però que en algun moment vulguin col.laborar materialment amb aportacions econòmiques ( tipus donatius) com a mostra de suport/agraïment a la vostra tasca. Vull dir que quan sigui valoreu establir un sistema de recepció de donatius/aportacions voluntàries, que al cap i a la fí sempre acabes fent alguna fotocòpia, pagant alguna zona blava o peatge si fas alguna gestió en nom del club o contractant un domini digital. Vaja, és una idea. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|