Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
HI ha algú que tingui previst anar a la manifestació de Madrid el 16 de Març? Nosaltres ens ho estem plantejant, però haig de reconèixer que anar precisament a Madrid amb l'auto per aquesta data em fa por per les represàlies d'algun malalt. On es podria pernoctar? S'accepten suggerències ja que mai hem anat a Madrid en AC Gràcies Salut, Kms i República!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No en sabia res d'aquesta mani, però de totes formes tampoc podem anar-hi, doncs jo tinc un concert el mateix dissabte 16. I tampoc puc ajudar-te amb zones de pernocta, som força nous amb l'auto! Però si hi vas, fes-nos cinc cèntims.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
ens trobem en el mateix cas.
Estarem alerta amb les respostes Gràcies
|
|
Si podem anar serà amb cotxe ja que ens ve molt just de totes maneres en una ocasió com aquesta jo protegiria l’auto i aniria al càmping osuna a l’entrada de Madrid un cop pasat l’aeroport i aprop d’Ifema no es Masa car tampoc es un gran càmping pero es correcte i te el metro directe a la mani a 200metres nosaltres l’utilitzem cuan anem per Madrid
Salut i República Viatjar es vida
|
|
Sobre el 16M,
jo sé que hi ha en marxa una mobilització a CAT d'autobusos bestial. Aquí els trobareu tots: www.lalertacanal.cat/16m-autobusos-a-la-manifestacio-de-madrid/ I pel que tinc entès a ESP també s'està impulsant des de llocs com Madrid, Galícia, Euskadi... Pot ser sonat. Anar-hi amb autocaravana? no m'ho havia plantejat. Jo pensava més en anar i tornar en poques hores, sigui via bus o tren, i sense fer-hi nit. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|