• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Manifestació a Madrid 16 Març fa 4 anys 3 mesos #51630

Bon dia,

HI ha algú que tingui previst anar a la manifestació de Madrid el 16 de Març?
Nosaltres ens ho estem plantejant, però haig de reconèixer que anar precisament a Madrid amb l'auto per aquesta data em fa por per les represàlies d'algun malalt.
On es podria pernoctar?
S'accepten suggerències ja que mai hem anat a Madrid en AC

Gràcies
Salut, Kms i República!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Manifestació a Madrid 16 Març fa 4 anys 3 mesos #51631

No en sabia res d'aquesta mani, però de totes formes tampoc podem anar-hi, doncs jo tinc un concert el mateix dissabte 16. I tampoc puc ajudar-te amb zones de pernocta, som força nous amb l'auto! Però si hi vas, fes-nos cinc cèntims.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Manifestació a Madrid 16 Març fa 4 anys 3 mesos #51633

ens trobem en el mateix cas.
Estarem alerta amb les respostes
Gràcies

Re:Manifestació a Madrid 16 Març fa 4 anys 3 mesos #51636

Si podem anar serà amb cotxe ja que ens ve molt just de totes maneres en una ocasió com aquesta jo protegiria l’auto i aniria al càmping osuna a l’entrada de Madrid un cop pasat l’aeroport i aprop d’Ifema no es Masa car tampoc es un gran càmping pero es correcte i te el metro directe a la mani a 200metres nosaltres l’utilitzem cuan anem per Madrid
Salut i República

Viatjar es vida

Manifestació a Madrid 16 Març fa 4 anys 3 mesos #51638

Sobre el 16M,
jo sé que hi ha en marxa una mobilització a CAT d'autobusos bestial. Aquí els trobareu tots:
www.lalertacanal.cat/16m-autobusos-a-la-manifestacio-de-madrid/

I pel que tinc entès a ESP també s'està impulsant des de llocs com Madrid, Galícia, Euskadi... Pot ser sonat.

Anar-hi amb autocaravana? no m'ho havia plantejat. Jo pensava més en anar i tornar en poques hores, sigui via bus o tren, i sense fer-hi nit.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12