• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51497

En Xavier ha tingut la genial idea de fer imprimir el meu nick i el meu avatar. Ara ja no passem desapercebuts!
Mercè & Cia.
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51500

Ei!! Us veurem de lluny, molt bona !

(des de Tapatalk no he pogut veure les imstges, amb Web View sí)

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51501

Bon dia i molt bona bona idea!
sobre tot si tens un avatar guapo com el teu, queda molt bé.
Podria estar interessat en fer alguna cosa semblant. Això, com ho feu?

Salut i encert! i gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51515

Em sembla que no és complicat. A través d'un amic va contactar amb una empresa de Mataró que fa impressions d'aquest tipus (no sé si qualsevol impremta ho fa). L'única complicació va ser trobar una imatge amb prou resolució perquè a l'ampliar-la no es veiés pixelada, però se'n va sortir prou bé. Però si vols més detalls o el telèfon de contacte de l'empresa li hauré de demanar amb ell. Ja em diràs.
Mercè & Cia.

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51547

Bon dia i moltes gràcies merce67,
d'entrada és una cosa, la d'enganxar algun element a l'autocaravana, que a vegades hi penso per personalitzar una mica el vehicle.
Si saps o recordes el nom de l'empresa t'ho agrairé; encara que Mataró em cauria una mica lluny sempre es bo tenir la dada. Per mi el problema, a banda de la resolució que dius, està el tema de la col·locació: si la fa el dissenyador, fantàstic! ; si l'he de fer jo, quina por! :laugh:

Salut i encert! i moltes gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51556

I tant! L'empresa es diu Dannigraph i estan al c/ Churruca de Mataró, a 1 minut de l'estació de Rodalies. El telèfon de contacte és 610 82 07 08, i correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. No sé si servirà d'alguna cosa, però pots dir que vas de part del marit de la "Mercè67" (imagino que se'n recordarà del vinil).

Per cert, ens el van enganxar ells!
Mercè & Cia.

Re:El meu regal de Reis fa 4 anys 4 mesos #51560

Molt maco i felicitats per l’auto

Viatjar es vida
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

El meu regal de Reis fa 4 anys 3 mesos #51624

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Ep, molt xula !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12