• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Demà #21D, quedada ben grossa fa 1 any 11 mesos #51431

Bon dia!
doncs això, que demà molta gent de moltes procedències i idees organitzen i participen en moltes quedades. Només a títol informatiu i si demà us ve de gust apuntar-vos a alguna de les quedades previstes per tot el país:

Mapa de quedades: www.lalertacanal.cat/consulta-el-mapa-de-les-mobilitzacions-del-21d/

Bonus: per cert, el canal telegram de L'Alerta molt recomanable, per conèixer l'actualitat en temps real de tot allò que es fa i desfà al país.

Salut i encert! i ens hi veiem demà! ... i sobre tot: sempre en #EnPeuDePau !
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, Manoloco, Kabretes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Demà #21D, quedada ben grossa fa 1 any 11 mesos #51435

Bona recomanació. Jo vaig anar a buscar bolets a prop de TV3, ben d’hora ben d’hora vaig veure sarau a la B-23, en aquell punt, a Sant Just.
Després em va semblar millor anar a veure què passava a Barcelona. Va ser un dia llarg.

Sent from my iPad using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Gebra en 2 dies (27.11), Putxet en 5 dies (30.11), marcaparoca en 6 dies (01.12)

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.