• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mercat de Nadal al Sud de França fa 4 anys 6 mesos #51386

Bones,
Fa temps enrera vaig trobar referència d’un poble al sud de França on hi havia un notable i significatiu Mercat de Nadal, molt més que el de Barcarès (que tampoc conec).

Si no recordo malament (que potser sí), el poble tenia nom compost i era a tocar de mar, entre Perpignan i Narbonne.

Per més que he mirat, no sé trobar la referència ni el lloc o poble.

Amb el que he comentat, algú te idea d’on pot ser?

Gracies per endavant!!!

Salut!!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mercat de Nadal al Sud de França fa 4 anys 6 mesos #51392

Hola Jordi.
Vaig estar mirant lo de PORT BARCARÉS i té bona pinta

Mira aquí:
www.google.es/maps/place/Christmas+market/@42.7867767,3.0755...26!4d3.0374408?hl=es

A la web tambè surt:
portbarcares.com/

El que no he sapigut trobar es PK o Area a prop

Vinga Salut i Km
D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt

Mercat de Nadal al Sud de França fa 4 anys 6 mesos #51394

Nosaltres vam anar al de Port Barcarés el desembre de 2015. Estava bé, però és clar, el gel és de mentida i no té res de res a veure amb Alsàcia... tot i això ens ho vam passar bé.
Hi havia una àrea una mica lluny del mercat, però s'hi podia anar caminant (www.google.com/maps?cid=6590250650460395850)

Mercat de Nadal al Sud de França fa 4 anys 6 mesos #51397

Hola,
jo no tinc experiència en mercats de nadal i encara que no es tracta del sud de França, més aviat del nord de CAT, en aquest article destaquen el de Perpinyà; ho dic per si us interessa fer una etapa camí del sud de França.

L'article: www.descobrir.cat/ca/notices/2017/11/15-mercats-de-nadal-per...-les-festes-4048.php

I si serveix: la darrera vegada que vam visitar Perpinyà vam poder estacionar l'autocaravana al Cours François Palmarole, a la seva zona blava ( menys en diumenge) a tocar del passeig o Allées Maillol.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Mercat de Nadal al Sud de França fa 4 anys 5 mesos #51401

Merci companys!!
Donarem un tomb per allà i a veure què ens anem trobant!!

Salut!!
One live, live it

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12