Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
Fa temps enrera vaig trobar referència d’un poble al sud de França on hi havia un notable i significatiu Mercat de Nadal, molt més que el de Barcarès (que tampoc conec). Si no recordo malament (que potser sí), el poble tenia nom compost i era a tocar de mar, entre Perpignan i Narbonne. Per més que he mirat, no sé trobar la referència ni el lloc o poble. Amb el que he comentat, algú te idea d’on pot ser? Gracies per endavant!!! Salut!! Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jordi.
Vaig estar mirant lo de PORT BARCARÉS i té bona pinta Mira aquí: www.google.es/maps/place/Christmas+market/@42.7867767,3.0755...26!4d3.0374408?hl=es A la web tambè surt: portbarcares.com/ El que no he sapigut trobar es PK o Area a prop Vinga Salut i Km D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Nosaltres vam anar al de Port Barcarés el desembre de 2015. Estava bé, però és clar, el gel és de mentida i no té res de res a veure amb Alsàcia... tot i això ens ho vam passar bé.
Hi havia una àrea una mica lluny del mercat, però s'hi podia anar caminant (www.google.com/maps?cid=6590250650460395850)
|
|
Hola,
jo no tinc experiència en mercats de nadal i encara que no es tracta del sud de França, més aviat del nord de CAT, en aquest article destaquen el de Perpinyà; ho dic per si us interessa fer una etapa camí del sud de França. L'article: www.descobrir.cat/ca/notices/2017/11/15-mercats-de-nadal-per...-les-festes-4048.php I si serveix: la darrera vegada que vam visitar Perpinyà vam poder estacionar l'autocaravana al Cours François Palmarole, a la seva zona blava ( menys en diumenge) a tocar del passeig o Allées Maillol. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Merci companys!!
Donarem un tomb per allà i a veure què ens anem trobant!! Salut!! One live, live it
|