• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sobre la signatura de les ressenyes fa 4 anys 6 mesos #51339

Bon dia!
no sé si també us passa a vosaltres: m'acabo d'adonar ara. La signatura que tinc i surt en les meves intervencions al fòrum, estic veient que envaeix el text, i hi surt sobre-impresa. Us passa igual? He de dir que intervinc des d'un ordinador, no un mòbil.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sobre la signatura de les ressenyes fa 4 anys 5 mesos #51389

Hola Marce.
Estic esperant a veure si a la propera actualització solucionen aquesta "pega" que van espatllar amb la darrera actualització.
La veritat és que aquestes coses, de les quals no en sóc responsable, fan que cada dia se'm faci més feixuc administrar el web.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH

Sobre la signatura de les ressenyes fa 4 anys 5 mesos #51396

Bon dia!
i no pateixis Webmaster, que és un tema secundari que no afecta al gaudi del fòrum. Quan estigui, ja estarà.
I novament moltes gràcies per oferir-nos aquest espai campista.

Salut i encert! i bona ruta
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Sobre la signatura de les ressenyes fa 4 anys 2 mesos #51653

Això ja està resolt. Si en aquesta nova actualització trobeu alguna nova errada aviseu, si us plau.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, Kabretes, BIGMYCH

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12