Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones!
Estic mirant de posar un portakayak a sobre de la nostra AC. El problema que em trobo és l'alçada i la llargada de la piragua que vull portar (6,40mt). A més a més és una piragua de fibra i que si li dones un cop la parteixes fàcilment. Això fa que la opció entrar el kayak per la part del darrera de l'AC mitjançant un corró queda descartada perquè a la que caigui sobre les barres es parteix segur. He estat mirant invents per la web i n'hi ha de molt xulos i originals, però que no es venen. Existeix un portakayaks especial per AC, però a més de ser caríssim, fa que l'AC perdi gran part del seu encant! (Una Challenger Quartz). Aquest seria l'invent www.karitek.co.uk/shop/roof-racks-rails/high-lift-roof-racks També he vist que Thule té un portakayaks pensat per vehicles alts. Algú el coneix? Si algú coneix algun altre sistema a veure si em pot aconsellar. Gràcies!!! Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Quina mesura te el teu kayak? Vas molt lluny ?? Això pot ser una idea però crec que el més convenient és que si vas lluny lloguis ... www.amazon.es/Streetwize-Swrb6-Baas-portaequipajes-techo/dp/...a-124135805526&psc=1
Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen
|
|
Bones
El kayak medeix quasi 6'50mt de llarg, és de competició. El vull portar perquè vull tornar a competir i per anar a les curses i aprofitar i passar el cap de setmana allí. Gràcies!! Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk |
|
Com és la autocaravana? Caputxina integral ? perfilada? És una furgo alta? I que fa de llarg?? El problema que veig és que les autocaravanes són anti aerodinàmica... Si li poses un kayak pot ser l ostia... Mira això però amb un kayak de competició ho veig complicat ... És massa llarg www.youtube.com/redirect?redir_token=HB-iho_2Q8VDRfaCEbHYDyj...rect=1&v=4WxQJPyfUGU
|
|
Com el portés normalment? El club de kayak d aquí i les escoles porten un remolc per el kayak podria ser una solució però crec que un tren de 12 metros pot ser acollonant per depèn de on i com... I més on i com ho aparquem...
|
|
Com el portés normalment? El club de kayak d aquí i les escoles porten un remolc per el kayak podria ser una solució però crec que un tren de 12 metros pot ser acollonant per depèn de on i com... I més on i com ho aparquem...
|
|
Ivan no em deixa obrir l'enllaç del Youtube.
L'auto es integral. Medeix uns 6,50 mts (igual que el kayak aprox). El tema de la aerodinàmica tb ho he pensat. A part de que gasta molt més tampoc tinc clar si el caiac allí a dalt pot fer-se malbé. M'han dit que no i a les curses he vist a gent que en porten 3 O 4 a sobre, però pugen al sostre de l'auto per carregar (ho voldria evitar) i sempre són 2 O 3 del club que carreguen i descarreguen i la meva intenció és poder-ho fer sol ja que la intenció és anar al les curses amb la família. El remolc és una opció, però haver de moure el remolc per portar només el meu no paga la pena. Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk |
|
Bon dia,
des del desconeixement del tema, miquelarme, he trobat aquest article on esmenta diverses maneres de carregar/remolcar kayaks sobre RV de tota mena, com aquesta: tal vegada trobis a l'article alguna pista que t'ajudi. L'article: www.truckcampermagazine.com/question-of-the-week/canoes-kaya...rt-1/3/?singlepage=1 Salut i encert! i molta sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Moltes gràcies!!
Salut! Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk |
|
En si em fa por claraboies, chemeneies, airejadors del lavabo... En si no es tan fácil... Per què si no una baca i llest ... Per pujar a sobre la ac podriem utilitzar un polipasto eléctric o una corriola manual que se acopli a la vaca i es posi i es tregui a tipus grua...
|
|
Amb el sistema de Thule has de posar les barres horitzontals igualment. He de mirar per això que a la part esquerra no toqui amb res com tu dius, claraboia, antena principalment.
Crec que la opció Thule és la més fàcil. Moltes gràcies!! Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk |