Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Bones,
He tingunt una mala experiéncia amb un taller on vaig portar a reparar l'àuto. La vaig portar a Montcada hi directament m'han pres el pèl i els diners, el problema segueix i ara em donen llargues dient que li porti a l'octubre. Ja m'he cansat hi a part de reclamar i tot aixó busco un taller per la zona del vallés on porteu l'auto per repara i n'estigueu contents. Ja se que el que per algú està be per altres no, pero busco un taller de confiança. Gràcies. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
M'apunto a la cerca... en tenia un de molt bó però desgraciadament el propietari va tenir un accident (de treball) mortal
![]() Tenia referències migo bones (només mig), i també negatives, d'Area Punto Control, (suposo que és el què dius), i dolentes del concessionari oficial Elnagh (Libertium). Aquest últim mira que m'aniria bé, perquè està a res de la feina... |
|
Molt bones ,
Explicarè la meva experiència fins ara, per si us serveix. 1-A mig juliol fem una sortida hi ens falla l'aigua, a vegades surt amb molt poca pressió, a vegades no surt res. 2-Truco a micasaconruedas on compro habitualment les coses de l'auto hi em diuen que estàn a tope fins passat les vacances. 3-Truco a autosuministros vic, una noia em pren nota hi em diu que em trucaràn (aixó eren les 10 del matí), a les 12 la torno a trucar al no rebre la seva trucada hi em diu com ofesa que ja ho té present, que em trucaràn de seguida que puguin, encara espero la trucada. 4-Truco a libertium, que em cau aprop de casa, si posa una noia que reconec per la veu de l'any passat (vam llogar allà una auto) i em diu que pren nota hi li passa al cap de taller que ara mateix no es allà, que em trucarà, encara l'espero. 5-Truco a area punto control a Montcada i si posa un senyor que em diu que cap problema que li porti, quedem al cap de dos dies. Em presento allà hi el noi que porta el taller (que resulta ser el fill) em diu que imposible mirar-ho, que estàn a tope de feina. Arriba el senyor que vaig parlar i es posen a discutir ells dos sobre que fer. Al final el noi em diu qu eli deixi que s`ho mirarà .. Em truca al cap de dos dies per dirme que ja està, hi vaig, pago 200 euros i endavant. 6- Als tres dies marxem de vacances i ja desde el primer dia el problema persisteix, el truco desde França hi em diu que sense veure-ho no sap que pot ser. 7- Hem passat les vacances amb aigua a mitges. 8- Al tornar truco a area punto control, he trucat tres vegades sense aconseguir parlar amb l'encarregat. 9-Aquest matí ho he aconseguit hi hem diu que fins l'octubre imposible. Per ara passo d'ell, pero no quedarà aixi. 10- Demano ajuda al foro!!!! 11- Em truco un amic que te auto i li pregunto, em diu que ell també la portava al taller que el propietari va tenir l'accident mortal i estava molt content amb ell. Em diu que li han recomanat autocaravnes alba a granoller. Fins aqui la meva historia, a veure com s'acava. salut |
|
La veritat és que els meus coneixements son practicament nuls en temes tant tècnics, només se m'acudeix que provis de parlar amb els de Motorhome Service de Cabrerad e MAr, son el servei tècnic de Domètics, pe`ro quan hi vam ser sembla que sabien el que tenien entre mans, pe`ro no se si només toquen equips dometic o bé fan tot tipus de reparacións, potser no de carrosseriria, pe`ro potser si et poden donar un cop de ma amb el problema de l'aigua.
Et deixo el contacte i tu mateix; Motorhome Services Ronda Narcís Monturiol 42 Cabrera de Mar Tel. 937540360 Sort!!!! Salut, Kms i República!!!
|
|
Reprènc el tema .
Vaig trucar a Autocaravana Alba a la carretera de Granollers Cardedeu. Em diuen que li porti el dimecres o dijous que ho miraràn. Li comento de portarla el dilluns dia 10 que faig festa, cap problema, tenen lloc per guardarla. Em presento el dilluns a les 16 hores i el responsable del taller em diu que ho mira en un moment, a la que deixa anar el tub de sortida d'aigua de la bomba es veu clarament que esta totalment trencada i per aixó agafa aire i no aigua. Em canvia la bomba i problema resolt. Tot aixó per 40 euros amb mà d'obra inclosa i poc més d'una hora de feina. Només en puc dir bones paraules d'aquesta primera reparació.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|
|
GENIAL!!!
ara ja tenim un taller amb gent professional i amb ganes de fer bé les coses.... Salut, Kms i República!!!
|
|
Jo utilitzo mecànic de tota la vida que es dediquen a furgonetes i vehicles industrials ... Són uns amics d aquí Vilanova i per vacances vaig utilitzar uns mecànics rusos que vaig trobar al Wallapop.... Resumint tinc una autocaravana del 94 td que funciona amb mecànica i mecànic i estic molt content amb ella i amb els mecànics que tinc ...
Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk |
|
Hola, doncs fins ara ho he fet tot amb Àrea Punto Control, i no pocs cosa, i la veritat és que impecable. No tinc res a dir més enllà de que no es massa econòmic.
Jo crec que estan morint d'exit, la veritat,i això els porta a les presses |
|
Soldar tub d escapament per 3 llocs. fer canvi de líquid anticongelant canvi de soport traser motor.. . Soldar grao escala d habitacle fer un soport d alternador canvi cable de massa motor...canvi de tap de.la nodriza del radiador... Arreglar tub de gasos trencat... sustitucio cable Llum de matrícula que no li arriba l electricitat...sustitucio tapa i cubretapa del boiler aigua calenta Cargols diferents sueltos .. Arreglar boiler aigua calenta...(neteja) ..afortir el graó al terra. Tot això fet amb l amic mecànic i un servidor....
|
Aquest sí que l'has de conservar. No en queden
|
|
Cal dir ho que estic molt content... Tinc sort amb els mecànics
|
Bon dia!
i molt bo aquest fil. Per part meva només afegir que en temes de manteniment/reparació de l'habitacle des de fa uns anys la porto a Caravanes Cerdanyola ( www.caravanascerdanyola.com/ ) : ells no fan mecànica estricta dels vehicles, i el que fan ( que t'ho diuen obertament) és derivar el vehicle a un taller mecànic col·laborador, que desconec. El darrer mecànic estricte que he visitat ha estat Montcada Xapisteria ( www.xapisteriamontcada.es/ ), més que res per proximitat al pàrquing de l'autocaravana, cosa que facilita les gestions, i han estat coses de poca entitat. A destacar un tema que us trasllado, des de la meva ignorància en temes de mecànica: sembla ser que les pastilles de fre de les autocaravanes abans es degraden per temps, per velles, que pel seu ús; val la pena fer-hi una ullada si fa anys que no hi penseu. També em van polir els plàstics del fars, que estaven una mica degradats pel sol. Jo no he tingut mai un mecànic de capçalera; és per això que dic que està bé aquest fil. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
B jo el tema dels fars en el cotxe utilitzava pasta de dents per polir hi ha un munt de tutorials a internet
|
Fa anys anava a Area Punto Control i treballaven bé. En temes econòmics, no gaire bé, o malament. Fa poc més d'un any vaig haver de canviar una claraboia a Caravanes Cerdanyola, m'ho van fer bé. Vaig passar ahir per mirar de resoldre una coseta i em van dir que ja només tenen un mecànic i que ARA JA NOMÉS REPAREN LES QUE ELLS HAN VENUT. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola,
a Ivan: és cert això de la pasta de dents, ho havia vist en algun tutorial de youtube; també recomanaven posar a continuació un vernís o capa protectora, per fer duradora la neteja; i aquí no m'atrevia a improvisar, per por de c#gar-la. Segons m'han dit al taller, la neteja que han fet està garantida per 5 anys...ja us explicaré. a nouespai: doncs quina gràcia que a Caravanes Cerdanyola només reparin les autos que venen. Jo havia fet alguna cosa en temes d'habitacle, i en venia bé per proximitat al pàrquing, ara haurem de buscar un altre. Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
Complexe. Jo he treballat uns anys a AutoSuministres Vic i vist des de dins, el taller em sembla raonable, tot i que té molta feina i en èpoques punta les hores estan donades amb molt de temps. No acabava d'estar del tot satisfeta amb el taller de Fiat, també a Vic.
Ara he canviat de feina, he tornat a la consultoria SAP a Barcelona, i per simple comoditat porto l'autocaravana a un taller mecànic de Centellles que havia estat servei oficial Citroën. Els propietaris viuen al capdavall del meu carrer i tenen autocaravana. Hi vam anar a parar per un tena del canvi de marxes, i tenim intenció de portar-la-hi tant per temes de cabina com d'habitacle. En ple final de juliol ens van fer la reparació, un repàs, la van dur a Vic a la ITV quan ja no trobàvem hores, etc. L'autocaravana ja té 13 anys, penso que anirem bé. D'Àrea Punto Control en puc parlar meravelles, de quan eren més petits, fa anys. El pare és un fuster com ja no en queden, un artista. Però el creixement porta a tenir algun desencert entre molts encerts, a tenir plantilla menys artista, més costos, ... Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Realment, el que mes s'agraeix es la proximitat, per la comoditat, sino sempre has d'anar dues persones, deixar la auto, per recollir-la igual. Un rotllo.
La nostra tot i que només fa un any que la tenim, ja en te 14 d'anys, i aixó es nota. Ara tenim petits problemes amb la nevera (a bateria no refreda). Segurament sera una tonteria, peró s'ha de portar, deixar, anar a recollir. Tot es temps. Esperem que no surti res greu. A nivell mecanic no tinc problemes, també m'ho fa el mecanic del poble, peró per l'habitacle no s´hi atreveix. Que hi farem, paciència. |
|
Bon dia!
XaviF, només per curiositat: el tema de la nevera el faràs mirar a Alba? Jo també voldria que algú se la mirés i estic valorant amb qui fer-ho. A Caravanes Cerdanyola quan els vaig trucar pel tema nevera, em van dir que ells no ho treballaven i que per temes neveres que parlés amb la gent d'Electromòbil de Cabrera de Mar, que no els conec. Si la portes a Alba, ja em diràs com ha anat; perquè si he d'escollir per proximitat m'aniria millor Alba. Salut i encert! i ja diràs!
John Steinbeck
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Hola Marce,
Els de l'Alba ara ho estàn mirant, ja t'informaré un cop feta la reparació que tal ha anat tot. Salut |
|
Em va passar el mateix que el company que anava a Caravanes Cerdanyola que ara només treballen per les seves marques. Ara la he portat a Caravanning integral que malgrat estar lluny, Esparraguera i jo sóc de Mataró, tenen serveis per totes les necessitats que podem tenir.
Estic pendent de la reparació però em va semblar un bon lloc per tot tipus de problema ja que fan un servei integral , quan reculli l'AC us comentare el tema de preus i com ha quedat. Per si us pot interessar us passo adreça web per tal de que feu una ullada. www.caravaningintegral.com |
|
|