• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sobre ...seguretat? : una cosa que fem quasi cada any. fa 4 anys 8 mesos #51187

..i no és passar la grip :-D

Hola,

L'altre dia, en el fil de costat on s'està parlant de pintar la matrícula al sostre d'una autocaravana per facilitar la seva identificació en cas de robatori vaig recordar això que us explico ara. És una cosa que sempre recomano quan parlo amb algú sobre viatges i sortides a l'estranger; així que si em repeteixo perdoneu la reiteració.

És molt fàcil: la idea és que tinguis a mà ( en un lloc digital, al núvol) duplicats de la documentació bàsica necessària per si durant un viatge/sortida et fa falta, la perds, te la roben, es destrueix o tens algun altre incident.
En el meu cas, vinculat a un compte de correu, tinc disponible els següents documents escanejats:

- dni i passaports de la família
- targetes sanitàries de la família
- documentació de l'autocaravana: assegurança, permís, fitxa tècnica.
- altres: com fotos exteriors de l'autocaravana dels cinc costats, o tot allò que consideris necessari (assegurança de viatge?).

És clar que són documents duplicats i no reconeguts legalment, però en cas de necessitat et pot ser útil per començar a fer tràmits en front de qualsevol administració estrangera; es tractaria d'entrar-hi i descarregar / reenviar la documentació.

Només és qüestió d'anar actualitzant la biblioteca documental a mesura que renovem algun paper, generalment cada any hi entro i actualitzo la info si escau. I ja està.

Salut i encert!

PS: Afegir que per ara no m'ha fet falta recórrer a aquesta biblioteca.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sobre ...seguretat? : una cosa que fem quasi cada any. fa 4 anys 8 mesos #51198

La veritat és que ho trobo molt encertat, sempre tinc dubtes de com gestionaria alguna situació que em fes falta, com a mínim poder ensenyar la documentació a algú, cada cop falla més al memòria, i recordar una matricula pot ser un problema, imaginat recordar altres detalls més rellevants però que no utilitzes freqüentment...

en prenc nota i m'hi posaré de seguida
moltes gràcies
Salut, Kms i República!!!

Sobre ...seguretat? : una cosa que fem quasi cada any. fa 4 anys 8 mesos #51231

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Hi ha documents dels que sí que en tinc una còpia al núvol, però d'altres com l'assegurança no.
M'has fet pensar i ho afegiré
Gràcies.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Sobre ...seguretat? : una cosa que fem quasi cada any. fa 4 anys 7 mesos #51304

Molt bon consell, sempre pot anar bé.

Santi

Enviado desde mi Redmi Note 5A Prime mediante Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12