Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
Volia comentar amb vosaltres com veieu la idea de pintar la matricula de l'autocaravana al sostre. Amb lletres i numeros suficientment grossos, clar. Creieu que pot ser efectiu per recuperar-la en el malaurat cas que ens la robessin? Quins pros i contres creieu pot tenir el fer-ho? Un possible "contra" seria ens identifiquessin des d'un helicòpter per excés de velocitat, però sincerament al ritme que normalment anem no crec pas que sigui un problema. En canvi, pot cridar l'atenció en cas de ser vista la matricula des de l'aire, consultar la mateixa i saber si ha estat o no robada....per exemple. Què opineu? Salut!! One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La idea és atractiva i agosarada. Però el trànsit que hi ha per allà dalt és tan escàs...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Bon dia,
jo sempre he escoltat que , en cas de robatori, interessa que els nostres vehicles tinguin signes externs personalitzats i únics, de tal manera que siguin fàcilment identificables. En aquestes personalitzacions penso poden entrar des de desperfectes ( la típica rascada inferior ...o superior ![]() Si pintes la matrícula pot ser interessant que la mida de lletra sigui grossa ( 50 cm?) de tal manera que sigui fàcilment visible, exemple: ; i de pas pots afegir algun detall als laterals ( no sé , per exemple, una franja horitzontal de color , a tots els laterals, o un detall geomètric) que no canti molt però que caracteritzi inequivocament l'autocaravana i permeti a la policia de a peu identificar-la d'un cop d'ull. Això de la seguretat en front robatoris m'ha recordat un tema. Obro un nou fil, per no distorsionar aquest. Fins ara! Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Jo la vaig pintar a l'auto anterior però es va esborrar bastant. Per la nova (5 anys enrere), vaig fer-la adhesiva. Encara no l'he enganxat :D
Crec que està bé portar-ho. Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk
|
|
Em vaig fer un esborrany de plantilla imprimint la matricula en varis A3 un al cotat de l'altre. Crec quedaria força gran.
Sí, això també ho tinc en ment, però ja hi entre la component estètica (per ara i per sort encara no hi tinc cap rascada) i ja és una mica més delicat de "consens familiar" ![]() Salut !! One live, live it
|
|
Jo havia pensat pintar-la. Amb quina pintura ho vas fer que no va anar bé? És per descartar-la ja. I per altre banda, On es pot fer que l'imprimeixin en adhesiu? Per quants euros pots sortir? Salut !! One live, live it
|
|
Hola! i bon cap de setmana estigueu amb caravana/autocaravana o no!
a mi també m'interessa el tema adhesius. Suposo que vas amb un disseny i l'empresa edita l'adhesiu , oi? Ja direu, que estaré pendent de la resposta. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
La pintura era esprai negre de la ferreteria, no en recordo la marca.
L'adhesiu era de teleadhesivo.com, esculls el tipus de lletra i mida, i poses el texte. A la comanda posa: 4444HRR (òbviament no és la matrícula de veritat ![]() (Arial Black) Ref: Texto 105 x 29 cm. Negro Mate Normal 21.45€ Preu de fa 4 anys 8-i li falta l'IVA). Ho van enviar gratuitament però hi havia una comanda mínima (havíem demanat alguna altra cosa). |
|
Nosaltres a la caravana que vam tenir portàvem els números de la matrícula retolats al sostre en vinil adhesiu (de 80cms. d'alt, potser). Quan vam comprar l'auto no hi vam pensar de fer-ho, la veritat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|