• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Càmara de fotos compacta fa 4 anys 9 mesos #51132

Molt bones, com cada any quan torno de vacances estic fins als XXX de la càmara de fotos.

Actualment faig força fotografia esportiva i tinc una Canon 7D mark II amb objectius que van desde 8 mm fins a 400 mm.
El tema es que per anar amb l'auto es un rollo portar tots els trastos. Busco una càmara d'aquestes modernes i petites.
Se que hi ha molt bons fotógrafs per aquí i segur que algú s'ha trobat amb el meu mateix problemes.

Tinc un pressupost limitat, sobre els 1000 euros.

A veure que em suggeriu..

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Càmara de fotos compacta fa 4 anys 9 mesos #51137

Uff! jo no entenc gaire així que pren-te la meva resposta com una provocació perquè altres forers, amb més coneixement, diguin la seva :-D :-D.

Jo sempre he tirat de compactes, per`què sóc un desastre i una altra de més grossa l'acabaria trencant en poc temps, no m'hi veig carregant massa trastos durant les escapades (visites, excursions, etc.) i , no ens enganyem, el meu analfabetisme fotogràfic fa que el nivell d'exigència fotogràfica sigui el que és.

Ara tinc una Panasonic Lumix TZT70, petita ( m'hi cap en qualsevol butxaca lateral del pantaló) i amb força zoom òptic , per fer fotos de la fauna/natura. Al seu dia,quan la vaig comprar ( fa 3 anys?) estava ben valorada per fòrums i tal, dins de la seva gama.
www.decamaras.com/CMS/component/option,com_camaras/Itemid,24...sonic-Lumix-DMC-TZ70 .

Però insisteixo: no em facis cas, segur que algun altre forer/forera et parlarà amb més criteri.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Càmara de fotos compacta fa 4 anys 9 mesos #51141

Aquesta òptica Leica es molt bona!!!!

Re:Càmara de fotos compacta fa 4 anys 9 mesos #51142

Jo vaig lleuger cuan se que tinc que caminar, només porto el cos de la reflex amb l’objectiu de 50 i un tele petit agafat a la corretja
Si es fotos tipo guiri o llocs on ja he estat amb el mòbil en tinc prou després es poden arreglar moltes coses amb el Photoshop
Salutacions

Càmara de fotos compacta fa 4 anys 9 mesos #51144

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jo tinc una Nikon D90 amb un 35-210, crec, que fa mesos que no trec, per la mandra de no carregar-la. Després passa que faig fotos amb el mòbil i són...només per veure-les a la pantalla.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12