Benvingut,
Convidat/da
|
|
Molt bones, com cada any quan torno de vacances estic fins als XXX de la càmara de fotos.
Actualment faig força fotografia esportiva i tinc una Canon 7D mark II amb objectius que van desde 8 mm fins a 400 mm. El tema es que per anar amb l'auto es un rollo portar tots els trastos. Busco una càmara d'aquestes modernes i petites. Se que hi ha molt bons fotógrafs per aquí i segur que algú s'ha trobat amb el meu mateix problemes. Tinc un pressupost limitat, sobre els 1000 euros. A veure que em suggeriu.. Salut |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Uff! jo no entenc gaire així que pren-te la meva resposta com una provocació perquè altres forers, amb més coneixement, diguin la seva :-D :-D.
Jo sempre he tirat de compactes, per`què sóc un desastre i una altra de més grossa l'acabaria trencant en poc temps, no m'hi veig carregant massa trastos durant les escapades (visites, excursions, etc.) i , no ens enganyem, el meu analfabetisme fotogràfic fa que el nivell d'exigència fotogràfica sigui el que és. Ara tinc una Panasonic Lumix TZT70, petita ( m'hi cap en qualsevol butxaca lateral del pantaló) i amb força zoom òptic , per fer fotos de la fauna/natura. Al seu dia,quan la vaig comprar ( fa 3 anys?) estava ben valorada per fòrums i tal, dins de la seva gama. www.decamaras.com/CMS/component/option,com_camaras/Itemid,24...sonic-Lumix-DMC-TZ70 . Però insisteixo: no em facis cas, segur que algun altre forer/forera et parlarà amb més criteri. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Aquesta òptica Leica es molt bona!!!!
|
|
Jo vaig lleuger cuan se que tinc que caminar, només porto el cos de la reflex amb l’objectiu de 50 i un tele petit agafat a la corretja
Si es fotos tipo guiri o llocs on ja he estat amb el mòbil en tinc prou després es poden arreglar moltes coses amb el Photoshop Salutacions |
|
Jo tinc una Nikon D90 amb un 35-210, crec, que fa mesos que no trec, per la mandra de no carregar-la. Després passa que faig fotos amb el mòbil i són...només per veure-les a la pantalla.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|