• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51109

Bon dia,
estava prenent cafè quan he vist al 3/24 aquesta notícia. Es tracta d'un pàrquing dels nostres, a Montcada, i es parla de 4 vehicles afectats, sense concretar si són caravanes o autocaravanes. Les imatges, nocturnes, no deixen veure més, a banda de flames en una superfície oberta ocupada per caravanes i autocaravanes.

Ho comento per si algú dels forers, com jo ,o coneguts aparca el seu vehicle per aquella banda.
Poso el link del 3/24; he volgut posar el tall en concret de la notícia particular però no sóc capaç de trobar-ho

www.ccma.cat/tv3/directe/324/

Salut i encert! i sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51110

Hola de nou,

He trucat i he parlat breument ( crec que amb el vigilant) amb el PK on tinc l'autocaravana: es tracta del pàrquing Parking Montcada ( www.parkingmontcada.com ). Ha afectat la zona de vehicles no coberta. Els que no hi teniu vehicles sapigueu que és una gran superfície quadrangular, + o - , asfaltada, de la qual dos dels costats del seu perímetre estan coberts.

Conec a la família que el gestiona i són molt amables i servicials; dono per fet que , si no ho han fet ja, que deuen estar a punt de contactar directament amb els afectats.

Salut i encert! I sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51111

ens ho acaba de comentar un amic on hi guarden la seva ac,
no estan afectats, però si que ha afectat a 4 o 5 autos
ara esperen als mossos
desitjo que no hagi perjudicat a ningú dels aquí presents
Salut, Kms i República!!!

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51114

Bon dia !
ahir al vespre vaig passar-me pel pàrquing. A la meva autocaravana no li va passar res. D'altres, de més a prop de l'incendi, van patir l'escalfor del foc i sense cremar-se tenien elements parcialment fosos o deformats: frontals, motllures de plàstic, finestres, pintura, etc.
Uff! i vaig sortir tocat, quan veus el desastre dels vehicles calcinats és molt fort. Et poses en la pell de les famílies afectades i deu n'hi do, quin merder!
Bé, només desitjar sort als afectats i que les gestions amb les asseguradores siguin el més còmodes i beneficioses possibles, encara que difícilment retornaran el valor íntegre dels vehicles.
Salut i encert!

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51116

Tenim 3 amics que hi aparquen les seves ac's i tampoc els va afectar, però només de veure el desastre els va caure l'ànima als peus i alguna llàgrima també

Un d'eslls està a frança sense a caravana i va tenir un bon ensurt, per sort ja li van dir de seguida que no estava afectada....

reament és una pèrdua impressionant ja que per més que les assegurances paguin, segur que no recuperes el que tenies

una llàstima
Salut, Kms i República!!!

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51121

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs sembla que va ser intencionat. Mal parits...
Nosaltres, vam guardar la caravana allà, i al principi, l'auto també.

Veurem l'assegurança. Sort.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Ara, al 3/24: Incendi en un `pàrquing de caravanes i autocaravanes de Montcada fa 4 anys 9 mesos #51135

Bon dia,
divendres , que sortíem de cap de setmana, hi vaig parlar sobre aquesta possibilitat (la de la intencionalitat) i sembla ser que ha estat un malentès originat per unes opinions de la urbana i magnificada pels mitjans locals. Jo no li donaria credibilitat, és difícil de creure per la localització de l'incendi.
Per cert, que jo tinc un retrovisor afectat, és una petita deformació per la calor irradiada sobre el plàstic del dors del retrovisor més proper; res comparat amb la desgràcia d'altres veïns, uff!.
Salut i encert!

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12