• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Protectors retrovisor fa 4 anys 8 mesos #51019

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Molt bones, per sí algú té interès amb aquests protectors però té dubtes.

Al Amazon per menys de 90 euros.

Són molt visibles per els quí circulen en direcció contrària.

P.D. gràcies Òscar per les recomanacions.

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Protectors retrovisor fa 4 anys 8 mesos #51023

Jo ja faig tard avui a Gap m'han fet un doblatge de mirall i una mica trencat del costat

Protectors retrovisor fa 4 anys 8 mesos #51024

Bon dia!

Gràcies Vinya!, prenc nota i a veure si trobo alguna opció pels meus retrovisors, que són una mica rars.

I xguell espero que no t'espatlli al viatge. A mi em va passar un estiu i per sort, malgrat el trencament, encara era funcional i vam poder continuar fent ruta. Se'ns va trencar dins d'un túnel estret del Pirineu d'Osca, ens vam creuar amb una altra furgoneta i "vam xocar les mans" amb els retrovisors :-) .

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Protectors retrovisor fa 4 anys 8 mesos #51025

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Molt bones, si tens un mica trencat, podríeu posar igualment. Suposo que es més costosa la substitució que posa aquest protectors.

Nosaltres a Huesca igual, amb una transporter i de qui és la culpa? Són carreteres molt estretes.
Després estant aparcat, un cotxe monovolum el trencà.

I després a Girona, culpa meva, amb una furgoneta aparcada.

Així que ja estic una mica tip amb els retrovisor. Espero poder frenar una mica els petits impactes. Sobretot els dels intermitents que són a la punta de tot.

Salut

LLUÍS DE CANET

Protectors retrovisor fa 4 anys 8 mesos #51027

bon dia,

a nosaltres ens ha passat dues vegades, un cop conduint jo per una carretera del llac de GArd, que ens vam "saludar" efusivament amb una camper, i un altre cop que conduia la meva dona, per una cerretereta prop de st pere pescador que es van saludar amb una altra ac, conduïda també per una noia, i jo anava pensant, no afluixen? no afluixen?, i pam!!!! intermitent a prendre pel sac...
per sort en les dues ocasions només va ser l'intermitent i per tanat la reparació ràpida i prou econòmica
sort.
Salut, Kms i República!!!

Protectors retrovisor fa 4 anys 7 mesos #51082

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
En un primer moment pensava que era per fer-los visibles als peatons, i em semblava car.... Però veig que no, que és fàcil picar amb un altre vehicle. Jo els porto més alts i no m'ho havia plantejat.
Gràcies per compartir.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12