Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo ja faig tard avui a Gap m'han fet un doblatge de mirall i una mica trencat del costat
|
|
Bon dia!
Gràcies Vinya!, prenc nota i a veure si trobo alguna opció pels meus retrovisors, que són una mica rars. I xguell espero que no t'espatlli al viatge. A mi em va passar un estiu i per sort, malgrat el trencament, encara era funcional i vam poder continuar fent ruta. Se'ns va trencar dins d'un túnel estret del Pirineu d'Osca, ens vam creuar amb una altra furgoneta i "vam xocar les mans" amb els retrovisors :-) . Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Molt bones, si tens un mica trencat, podríeu posar igualment. Suposo que es més costosa la substitució que posa aquest protectors.
Nosaltres a Huesca igual, amb una transporter i de qui és la culpa? Són carreteres molt estretes. Després estant aparcat, un cotxe monovolum el trencà. I després a Girona, culpa meva, amb una furgoneta aparcada. Així que ja estic una mica tip amb els retrovisor. Espero poder frenar una mica els petits impactes. Sobretot els dels intermitents que són a la punta de tot. Salut LLUÍS DE CANET |
|
bon dia,
a nosaltres ens ha passat dues vegades, un cop conduint jo per una carretera del llac de GArd, que ens vam "saludar" efusivament amb una camper, i un altre cop que conduia la meva dona, per una cerretereta prop de st pere pescador que es van saludar amb una altra ac, conduïda també per una noia, i jo anava pensant, no afluixen? no afluixen?, i pam!!!! intermitent a prendre pel sac... per sort en les dues ocasions només va ser l'intermitent i per tanat la reparació ràpida i prou econòmica sort. Salut, Kms i República!!!
|
|
En un primer moment pensava que era per fer-los visibles als peatons, i em semblava car.... Però veig que no, que és fàcil picar amb un altre vehicle. Jo els porto més alts i no m'ho havia plantejat.
Gràcies per compartir. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|