Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones companys,
En la planificació del viatge que ens agradaria fer aquest estiu (Dinamarca, ja veurem si ho aconseguim fer), ens toca travessar tot França. Al ser l'autocaravana (Caputxina) un pel superior als tres metres, els peatges de les autopistes ens posaran a Classe 3 pel que he pogut llegir. Malgrat la possibilitat de mirar que et cobrin a Classe 2 passant per "manual" i parlant amb qui pertoqui, o parant un metre més endavant de la cabina, etc...no és ni molt menys segur aconseguir-ho. Això fa que intenti poder dur a terme el trajecte per "no-autopista". I aquí bé el problema. Mapa en mà, o Google Maps millor dit, no sé determinar quina és la millor ruta a fer o quines carreteres poder agafar que diguem siguin adients. És a dir, el que en diriem aquí "nacionals" o "autovies" i no secundàries que ens ralentitzin molt el trajecte. En principi l'esquema del trajecte que he traçat seria per La Jonquera, Montpellier, Valence, Lyon, Besançon, Mulhouse, i ja entrar a Alemanya. Potser alguns de vosaltres ja us hageu trobat en aquest mateixa situació doncs és un trajecte, o part d'ell, força comú per anar a Suïssa, Alsàcia, Selva Negra, Nord Itàlia, etc Algú te informació o em podria ajudar en determinar quines son les carreteres "nacionals" a agafar? O trajectes d'autopista que no es pagui, etc... Si considereu per experiència que és millor algun altre traçat, per exemple passant per Luxemburg, comenteu-ho també, que tota informació a valorar és bona. Gracies per endavant!! JordiMT One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Segueixo el fil, perquè és molt probable que també anem a Alemanya. Cap a París tinc més idea, però per l'Est, no...
Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Prova amb un trajecte entremig autopista fins Perpignan o beziers després A75 fins Clermont després a moulins i Sens i Reims (fins aquí hi vaig pujar jo cap a Bruseles) el trajecte te de tot pero no es massa lent a partir d’aquí El senyor G Maps diu que cap a Bonn y Hamburg
Ull amb les zones de baixes emissions aconsello baixar la aplicació Green-Zones que si mes no tens actualitzats norma del dia i mapes Salutacions Enviat des de el mòbil |
|
Molt bones. La nostra és capuchina de 3,20 mts alçada. Tots els peatges vaig tenir que dir categoria 2. Tens que demanar vàries vegades, però finalment posen categoria 2.
Per carreteres convencionals pots morir de paciència. Salut LLUÍS DE CANET |
|
Es un tram que te poques alternatives al peatje.... que siguin rentables en temps i benzina.
Igual el mes asequible és el que et comenta Carles. No se com s´estan posant de durs als peatges.....igual per no sortir a demanar-te la fitxa tecnica, et deixen pasar. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
La nostra fa 3'05, cada peatge demanem "s'il vous plait nous some classe 2" i sempre o casi sempre canvia.
En el cas que no ho facin, ens planten i cuand começan a pitar els altres conductors, rapid fan el canvi a 2. Portem molts anys y cap problema. Francia sense autopista imposible, he fet proves i acabo de pobles i rotondes fins als ... |
|
Bon dia Jordimt,
Nosaltres som dels que ens agrada viatjar xino-xano gaudint del paisatge i dels poblets que vas trobant en ruta, nosaltres l'any passat vàrem passar per Roquefort sur Soulzon, Pérouges, Beçanson, Mulhouse... i no vam passar per cap tram de peatge. Particularment trobo que França és un país molt agradable de fer per carretera, però entenc que les necessitats del viatge imperen i condicionen la ruta, vull dir que per situació geogràfica França l'has de creuar sí o sí i en funció de la ruta i del temps (veig que aneu a Dinamarca) potser no et queda altre remei que passar per autopistes i fer etapes per cremar Kms. 1er. Si vas a Besançon no deixis de visitar la Citadelle. 2on Si passes per Mulhouse el museu de l'automòbil és una passada. Bon viatge ! |
|
jordimt, nosaltres aquest agost també anem a Dinamarca, per tant farem tot frança per autopista, la nostre AC fa 3.2m, espero que reclamant a cada petge ens canviin la categoria !!
Salutacions a tothom!! |
|
Bones,
Gracies a tots per anar fent les vostres aportacions. Mica en mica vull anar configurant possibles itineraris per travessar França. Amb peatges ho tinc clar, opció Luxembourg o Mulhouse/Estrassbourg. Sense peatges o amb el mínim indispensable és on vull treballar la cosa de moment. De moment, us adjunto aquesta web routes.wikia.com/wiki/Liste_des_sections_d%27autoroutes_fran...A9tail_par_autoroute on podem trobar marcades al mapa els trams d'autopistes a França exemptes de peatge. Per si us serveix d'ajuda en alguna de les vostres planificacions. Cas que sigui una web ja molt coneguda, disculpeu. Jo no la coneixia i al semblar-me interessant l'he compartit. Salut!! JordiMT One live, live it
|
|
Hola companys
Al igual que passa en alguna autopista catalana, a França pots tenir algun petit estalvi si surts i tornes a entrar per determinades sortides de l’autopista. Podeu mirar la web Autoroute-eco, on us explica com fer-ho. Sent from my iPhone using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|