• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50828

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Ens estem pensant de canviar les ampolles de gas butà/propà de sempre per les "K12" que, ocupant el mateix espai, són més lleugeres.
He llegit que tenen mig kilo menys de gas i costen una mica més (van a preu lliure i no regulat com les clàssiques) però pesen 7kgs. menys perquè la carcassa és d'acer i plàstic. També fan un model més petit.

Algú de vosaltres en porteu ?
Heu provat les cepsa ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50830

Nosaltres alternem entre Repsol i Cepsa, però sempre propà, per tant, bombona gran.

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50832

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Xavi_ZixxeR va escriure: Nosaltres alternem entre Repsol i Cepsa, però sempre propà, per tant, bombona gran.

Les K12 són grnas com les "antigues". Això sí, no sé si hi han grans (de les noves) de propà.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50837

Hola, al comprar la AC portava Repsol, ara sempre porto Cepsa, son bastant més lleugeres i de moment cap problema.

El que si he notat, pot ser manies meves, es que el propa escalfa menys, que el buta,

Re:RE: Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50841

nouespai va escriure:

Xavi_ZixxeR va escriure: Nosaltres alternem entre Repsol i Cepsa, però sempre propà, per tant, bombona gran.

Les K12 són grnas com les "antigues". Això sí, no sé si hi han grans (de les noves) de propà.
És veritat, pensava en les K6.... crec que K12 només és butà, almenys quan van sortir no les feien amb propà.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50853

Nosaltres fa temps que ja varem camviar a les de Cepsa que son més lleugeres. Sempre propà.
No hem tingut cap problema i no podem parlar de diferències, si ès que n'hi han.

Joan Vives.

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50855

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Provarem a veure.
Hem comprat una k12 de repsol i es nota diferència de pes. És butà i al lloc on vaig comprar-la no tenien de propà. Ens va costar 17,95.
La propera provarem la de cepsa que veig que són lleugeres i de propà.

Last edit: per nouespai.

Re:Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50857

Nosaltres portem les bombones de propà de la casa Cepsa. La veritat és que son bastant més lleugeres que les de Repsol.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50871

Hola!
Nosaltres vam canviar les dues bombones de propà repsol (les de tota la vida, pesades i carbassa) per dues de cepsa (nansa blava) i n'estem molt contents. La durada diria que és la mateixa. L'avantatge és que no t'has d'esllomar quan s'han de canviar. A més, al pàrquing on aparquem l'auto, des de fa un temps, venen aquest tipus de bombones. El poder calorífic no el puc comparar perquè les de repsol que usàvem eren del mateix gas, propà.

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50872

Bones!
jo no he provat les noves. Ho faré algun dia encara que em sembla que les seves nanses o "orelles" les trobo massa altes i em temo que a l'hora de ficar-les a l'habitacle de bombones tindré algun problema per emplaçar-les, tinc una clau distribuïdora al mig que no sé si tocaran. Algun dia faré la prova.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50878

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Crec que et caben igual que les actuals, crec que pràcticament les orelles queden a nivell de la sortida de gas

Re:Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50880

Unes preguntes...

On es poden trobar aquestes bombones de Cepsa? Per les benzineres que he pogut mirar no les he vist.

Es poden bescanviar per les “típiques carbasses” ?

Cal fer contracte de subministrament nou?

Salut !!!
JordiMT

Sent from my iPhone using Tapatalk
One live, live it

Re:Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 5 mesos #50882

Hola,

A moltes benzineres de Cepsa i alguna de Galp les tenen, fa tems, et regalaven els envasos i t'omplien el contracte a la mateixa benzinera.
Salutacions
Mercè i Manel

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 4 mesos #50940

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ahir vaig fer un nou contracte amb Cepsa i em van regalar l'envàs d'alumini pagant la càrrega de propà.
Ara tornaré les taronges que pesen un munt.

Re:Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 1 mes #51073

jordimt va escriure: Es poden bescanviar per les “típiques carbasses” ?

Cal fer contracte de subministrament nou?

Doncs em responc a mi mateix, i així dono informació per a qui la pugui necessitar.
Ja tinc una parell de bombones CEPSA des de la setmana passada. Vaig trucar a un parell o tres llocs localitzats via web de Cepsa i a tots em van dir el mateix... "pots deixar-nos bombona de Repsol i endur bombona de Cepsa sense cap problema. Cas que no ens deixis cap envàs, ens signes un paper conforme enduus un envàs. Sols pagues el gas"

I així va ser, en una benzinera vaig agafar dues de Cepsa propà, tot signant el paper conforma no deixava cap envàs. No em van demanar de fer cap contracte ni res per l'estil.

Salut!!

Jordi
One live, live it

Bombones de gas lleugeres fa 5 anys 1 mes #51074

MarceCRN va escriure: Ho faré algun dia encara que em sembla que les seves nanses o "orelles" les trobo massa altes i em temo que a l'hora de ficar-les a l'habitacle de bombones tindré algun problema per emplaçar-les, tinc una clau distribuïdora al mig que no sé si tocaran.

Bones MarceCRN,
Quan vaig anar a posar les meves dins l'allotjament em va semblar igual que a tu, i de fet també tinc el regulador en vertical al mig de les dues bombones.
Van entrar però bé i molt més lleugeres pel menor pes. Sols va caldre fer una mica de maniobra per entrar la segona. Agafar-li el "truquillo" i punt.

Salut!!

Jordi
One live, live it

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12